ادعای جنجالی درباره مسمومیت مولوی عبدالحمید

ادعای جنجالی درباره مسمومیت مولوی عبدالحمید

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به درخواست مسجد مکی برای دستگیری فردی که قصد مسموم کردن طلاب مسجد مکی و شخص عبدالحمید را داشته است، گفت: باید ثابت کنند که این فرد قصد چنین کاری را داشته است. ، در غیر این صورت باید با قانون روبرو شود. مسئولیت پذیرفتن

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در خصوص ادعای دستگیری مردی در مسجد مکه که قصد مسموم کردن طلاب مسجد مکه و شخص عبدالله را داشت، گفت: حمید».گزارش و پیگیری کنید.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود مبنی بر اینکه این فرد روزانه 15 میلیون دریافت کرده و کارت وی شارژ شده است، افزود: پس از بررسی های انجام شده توسط مسجد مکی هیچ وجهی به حساب کارت این فرد واریز نشده است. ..

وی با بیان اینکه این فرد که به صورت غیرقانونی در مسجد مکه بازداشت شده بود اکنون شاکی است، تصریح کرد: این بازداشت غیرقانونی است.

مستفنیه با بیان اینکه اگر مسئولان مسجد مکی متوجه می شدند که این فرد قصد ارتکاب جرم را دارد باید با دلایل و دلایل از وی شکایت می کردند و خاطرنشان کرد: مسجد مکی باید در این زمینه پاسخگو باشد.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه روز گذشته این فرد توسط دستگاه های امنیتی به دستگاه قضایی تحویل داده شد، بنابراین در صورت وجود شکایت، تصریح کرد: مکی جامعه باید ثابت کند که این فردی که قصد مسمومیت دانش آموزان و مولوی را داشته است. عبدالحمید و اگر ثابت نشد باید پاسخگوی قانون باشند.

دیدگاهتان را بنویسید