بیانیه دفتر مولوی عبدالحمید: هشدار جدی به نفوذی ها

بیانیه دفتر مولوی عبدالحمید: هشدار جدی به نفوذی ها

روزنو به اطلاع مردم عزیز ایران می رساند که در مراسم نماز جمعه 20 آذر و پس از آن، برخی از افراد ذی نفوذ برای تحت الشعاع قرار دادن سخنان شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید دست به اقدامات تخریبی زدند و ستاد امنیتی مسجد جامع مکه مکرمه مشاهده و تعدادی از این افراد را شناسایی کرد.

دفتر امام جمعه زاهدان اعلام کرد: ضمن تاکید بر اینکه مردم استان سیستان و بلوچستان نسبت به تمامیت ارضی کشور حساس هستند، به آنها هشدار داده می شود عوامل را تحت تأثیر قرار دهند، اگر در آینده بخواهند از این محیط سوء استفاده کنند، آنها را پیدا خواهند کرد. بیرون

دفتر مولوی عبدالحمید امام جماعت اهل سنت زاهدان در خصوص برخی حوادث روز جمعه بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه ضمن محکومیت اقدامات مخرب نفوذی ها، با تاکید بر حساسیت مردم استان سیستان و بلوچستان نسبت به تمامیت ارضی کشور، به نفوذی ها هشدار داده شده است که اگر بخواهند در آینده از این محیط سوء استفاده کنند. در نظر گرفته شده اند.

متن بیانیه دفتر مولوی عبدالحمید امام اهل سنت زاهدان به شرح زیر است:

به نام خدا

به اطلاع مردم عزیز ایران می‌رسانم که در مراسم نماز جمعه 20 آذر و پس از آن، برخی از افراد ذی نفوذ دست به اقدامات تخریبی زدند تا سخنان شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید و کارکنان امنیتی مکی کبیر را تحت الشعاع قرار دهند. مسجد تعدادی از این افراد را مشاهده و شناسایی کرده است.

یکی از افراد ذی نفوذ در خطبه جمعه با برنامه ریزی قبلی پرچم برخی از گروه های تجزیه طلب را گرفت و تصویر آن را پخش کرد. ماموران امنیتی مسجد مکی با مشاهده آن بلافاصله وارد عمل شدند و پرچم را برداشتند.

برخی از نیروهای نفوذی که شعارهای ضد هنجاری و تخریب اموال عمومی و خصوصی سر می دهند نیز مشاهده و شناسایی شده اند. این افراد توسط مراکز و گروه های معروفی جذب و سازماندهی شده اند که هم اکنون همین تصاویر را منتشر می کنند و تبلیغات سوء می دهند.

ضمن تاکید بر اینکه مردم استان سیستان و بلوچستان نسبت به تمامیت ارضی کشور حساس هستند، به عوامل نفوذی هشدار داده شده است که اگر در آینده بخواهند از این محیط سوء استفاده کنند، متوجه خواهند شد.

ناگفته نماند که شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید در خطبه های نماز جمعه همچون گذشته بر تامین و صیانت از حقوق مردم ایران از هر دین و آیینی تاکید کرده و معترضان را از تخریب و تخریب عمومی و عمومی برحذر داشته است. مالکیت خصوصی، فحش و توهین.

دیدگاهتان را بنویسید