بیانیه جبهه جهادی منتظران در واکنش به سخنرانی مولوی عبدالحمید


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908901

جبهه جهاد منتظران در واکنش به سخنرانی اخیر امام جماعت اهل سنت سیستان و بلوچستان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی
مدیر محترم مدرسه دارالعلوم زاهدان و امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان
سلام علیکم
به برکت حضرت محمد و آل محمد به این دسته از افرادی که 20 سال خدمت و خدمت را در مناطق و روستاهای فقیرنشین کشور گذرانده اند نامیده می شود. از سال 8811 و پس از شهادت سردار (رحمه الله) وحدت و خادم بیریا از مردم شیعه و سنی استان پهناور سیستان و بلوچستان، آقا نورعلی شوشتری و جمعی از سران طوایف غیور را به دست گرفت. گام در جهت رفع خلع ید این استان ضمن فراخوان و اتحاد گروه های جهادی از سراسر کشور برای خدمت رسانی به مردم عزیز سیستانی و بلوچ؛ همچنین گروه های محلی را شناسایی، آموزش و سازماندهی می کند. الحمدلله در این سال ها با حضور پربرکت گروه های جهادی اقدامات ارزنده ای صورت گرفت که در این مجال کوتاه قابل توصیف نیست. اگرچه این کمترین انتظار در این سال ها خدمت به جهادگران بود. یک بار در مجلس ملکوتی خادمان بی نام و نشان هم استانی خود حضور داشتید و یا حداقل یک بار در نماز جمعه مومنان انقلابی این استان و سایر استان های بی چشم و رو بودید. آنان جوانی، زکات، علم و تجربه خود را در خدمت به خاندان خدا و به جای تکرار سخنان دروغین شیطان بزرگ و یارانش در مکان مقدس و وحدت بخش نماز جمعه صرف کرده اند. شما همگان را به خدمت در راه توسعه و آبادانی مناطق فقیرنشین این استان دعوت کرده اید.
جناب آقای اسماعیل زهی؛
ضمن دعوت از جنابعالی برای حضور در جمع جهادگران مناطق محروم و دیدار مستقیم و میدانی با نیازمندان و ولی نعمتان انقلاب؛ باید تاکید کنیم که امروز بیش از هر زمان دیگری مردم مسلمان، شریف، غیور، مهمان نواز و میهن دوست این استان از جمله شیر زنان ایثارگر و دلیر مردان با غیرت خود نیازمند وحدت، آرامش، امنیت و همدلی همه جانبه هستند. پیشرفت..
ما به عنوان جهادگران موفق قدم به زاهدان، زابل، میرجاوه، سرباز، پیشین، سراوان، چابهار، نیکشهر، فنوج، کسرکند، بزمان، دلگان، ایرانشهر، مهرستان، سوران و هش گذاشته ایم و میهمان سخاوتمندانه بزرگان طوایف بوده ایم. و اقوام و ما یاران مردم عزیزتر از جان این استان بوده ایم و مطمئنیم هموطنان دلسوز و دلسوز سیستان و بلوچستان که دل و جانشان برای ایران اسلامی می تپد همیشه خواهند بود. امان از گاوهای نقدی دشمنان قسم خورده آمریکا، انگلیس و عربستان که رسانه های جعلی آنها در این روزهای سرکشی هر 811 ثانیه یک خبر جعلی منتشر می کنند و از تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی مانند شهدای عزیزشان سابل احلاکی بیزارند. کوچکترین شهید دفاع مقدس بود و در سن 88 سالگی در خورالعظیم به شهادت رسید. مولوی با بصیرت شهید مصطفی جنگی زهی، امام جمعه مردم شریف راسک و شهیدان حاج قاسم میرحسینی و حسینعلی علی از هیچ جهادی فروگذار نخواهد کرد. یقیناً در این صراط مستقیم، نام کسانی است که همیشه و در پی خدمت خالصانه با مردم همگام هستند. خود جاودان تو این ایده خوبی بود و نزاع در طول تاریخ نتیجه ای جز شکست و نابودی نداشته است و این یک سنت الهی است که باید درس عبرتی باشد برای همه (فاطبروا یا اولی الابصار) جهادی اعلام آمادگی کرد که گزارش خدمتی ارائه کند. به جهادگران در سکوی رسمی نماز جمعه اهل سنت شهر زاهدان.
ما می رویم
سایه امام خامنه ای ماندگار است
جبهه جهادی منتظران خورشید

دیدگاهتان را بنویسید