ادعای جنجالی ستاره پرسپولیس در تقابل با تراکتورسازی

ادعای جنجالی ستاره پرسپولیس در تقابل با تراکتورسازی

در حالی که پرسپولیس موفق شد در یک بازی حساس خارج از خانه مقابل تراکتورسازی به پیروزی برسد، اتفاق جالبی در اواسط نیمه دوم رخ داد. در یک صحنه بازیکن تراکتورسازی به دلیل مشکل بینایی روی زمین افتاد و پرسپولیسی ها خواستار ادامه کار شدند. توپ در اختیار مهدی ترابی بود و ملی پوشان پس از چند ثانیه مکث تصمیم گرفتند توپ را به بیرون بزنند تا وضعیت مصدوم تراکتورسازی بهتر شود.

نکته عجیب اینجاست که فردی از نیمکت پرسپولیس در آن لحظه با صدای بلند فریاد زد تا پرسپولیسی ها به کار خود ادامه دهند و به توپ ضربه نزنند. این فرد که معلوم نیست کیست به ترابی گفته توپ را دور نریز و به کارش ادامه بده.

این فرد فکر می کند بازیکن تراکتورسازی می تواند به بازی ادامه دهد و مشکل جدی نیست. بنابراین دلیلی برای دور انداختن توپ وجود ندارد. اما ترابی توپ را دفع کرد و پس از شروع مجدد تراکتوری ها توپ را به پرسپولیسی ها دادند تا بازی را آغاز کنند. این اتفاق در حالی رخ داد که در دیدار پرسپولیس و سپاهان گل دوم طلایی پوشان در حالی به ثمر رسید که پرسپولیس 9 بازیکن داشت.

یکی از بازیکنان پرسپولیس به دلیل مصدومیت غایب بود و نتوانست به کار ادامه دهد و یکی دیگر از بازیکنان این تیم نیز در میانه زمین مصدوم شد. سپاهانی ها اما اعتقادی به بازی جوانمردانه نداشتند و نه تنها توپ را خالی نکردند تا به وضعیت بازیکن مصدوم پرسپولیس رسیدگی کنند، بلکه به بازی خود ادامه دادند و به گل رسیدند.

حتی رامین رضایان ستاره سپاهان که در بازی با گل گهر هم همین کار را تکرار کرد و برای تیمش گلزنی کرد بعد از آن بازی گفت هیچ تیمی نباید مقابل سپاهان عادلانه بازی کند و حتی اگر بازیکنی از آن تیم در زمین باشد. بازی ادامه خواهد داشت دادن

دیدگاهتان را بنویسید