ادعای جنجالی درباره زنوزی، مالک یک تراکتورسازی

ادعای جنجالی درباره زنوزی، مالک یک تراکتورسازی

او در نوزدهمین باخمن سال گذشته در گزارشی با عنوان “محبوب و مبهم؛ این ماشین کیست؟” به موقعیت باورنکردنی قدیمی ترین باشگاه شمال غرب کشور پرداختیم. بر اساس این گزارش، یونس گوربانی مفاد این تفاهم نامه را که به امضای رئیس وقت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی (بهتاج) نرسیده بود، رعایت نکرد. در این یادداشت مهلتی 45 روزه برای قربانی تعیین شده است که هرگز محقق نشده است.

اما به گفته وی و با تایید هیات فوتبال به عنوان مالک کارخانه خودروسازی، قربانی از بهار سال گذشته شروع به کار کرد. سقوط به لیگ یک و نتایج ناراحت کننده در این لیگ، این خودروساز را برای دومین فصل متوالی به سطح پایین تری رساند. این تیم در فصلی که هنوز به پایان نرسیده با مجموعه ای از اتفاقات و حواشی عجیب روبرو شد. قربانی شب گذشته در برنامه اینترنتی مکث اظهاراتی را مطرح کرد که بر اساس آن ادعای ورزش سه مبنی بر مالکیت باشگاه ماشین سازی تایید می شود.

مقتول در سخنان شب گذشته خود به صراحت اعلام کرد که در حال حاضر مالکیت رسمی باشگاه ماشین سازی همچنان به نام محمدرضا زنوزی است. او البته مدعی است که موافقت نامه اش به سازمان لیگ از سوی هیات فوتبال صادر شده است. قربانی که در جریان انتقال باشگاه به خانه صلح بان ایرانی (به پایان نرسید) چندین بار در اظهاراتی ضد و نقیض مدعی شد که از تاریخ 24/8/24 در تصمیمات باشگاه دخالت نکرده است. 1400 البته بارها در همین برنامه از اقداماتی که بعد از آن تاریخ در صنعت خودرو انجام داده بود صحبت کرد! توافق اخیر با اسپانسر جدید در تضاد کامل با ادعای قربانی بود.

پاسخ این سوال که مالک فعلی باشگاه ماشین سازی کیست از سوی قربانی داده شد اما وی در برنامه ای متوقف شده از دیدار با مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان برای رفع مشکلات باشگاهی خبر داد. . موضوع. در بخشی از این برنامه، مقتول با ایوب بهتاج، رئیس سابق ورزش و جوانان استان که در دوران ریاست جمهوری خود هرگز از قبول ملک خودداری نکرد، مشاجره شدیدی داشت. بهتاج و گوربانی بارها یکدیگر را به دروغگویی متهم کردند و اتهامات مهمی را مطرح کردند. تکرار سوال بختایی مبنی بر اینکه چرا هرگز پروانه مالکیت وی صادر نشد، جنجال دیگری بود که در نهایت به این پاسخ درست منجر شد که روی کاغذ و رسما مالکیت مهندسی مکانیک همچنان به نام محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور است.

دیدگاهتان را بنویسید