بازی با موش و گربه در تراکتورسازی زنوزی / بحران پیش فصل تکرار می شود


ساعت: 22:07
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879682

تراکتورسازی بار دیگر وارد بحرانی بزرگ و تکراری در نقل و انتقالات پیش فصل شده و وعده های کارکنان این تیم محقق نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنا تراکتورسازی، او تنها تیمی در بین بهترین تیم های فوتبال کشور است که در نقل و انتقالات پیش فصل کاملا منفعل بوده و با اینکه بیش از دو هفته از شروع پنجره تابستانی می گذرد و تکلیف سرمربی تیم مشخص شد هنوز خبرهایی برای شروع وجود دارد یافتن و جذب بازیکن برای تیم محبوب کار پرشوری نیست.

در این میان مورد ناامید کننده، وعده های کارکنان باشگاه تراکتورسازی است که هرگز محقق نمی شود. تراکتوری ها در پایان فصل قول بزرگی برای تمدید قرارداد ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای خود دادند که در نهایت با حرکت رونالدینیو، ترک بردیف سالخورده و زننده را به عنوان جانشین خود معرفی کرد.

سپس در حالی که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در گفتگویی قول بستن این تیم به سطح قهرمانی را داده بود، چند روز بعد میر معصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه در گفتگویی دیگر از آشفتگی این انتقال گلایه کرد. بازار و رسما ناتوانی خود را در خرید بازیکن اعلام کرد. او درمانده شد و به نوعی قول مالک این تیم را به دست آورد!

کار به همین جا ختم نمی شود و دیروز علی حطر، مسئول حمل تراکتور در مصاحبه ای جنجال به پا کرد; وی اعلام کرد که فعالیت نقل و انتقالاتی تراکتور به دلیل قیمت کاذب برای بازیکنان متوقف شد اما پس از هجمه ها و اعتراضات در فضای مجازی، این مصاحبه به سرعت با اصلاحیه رد شد!

البته تراکتوری ها تاکنون هیچ فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته اند که باید جلوی آن گرفته شود، اما عدم عزم برای تقویت تیم و موش و گربه بازی کارکنان تراکتورسازی باعث شد تا میلیون ها هوادار وارد این تیم شوند و وارد این تیم شوند. بحران بزرگ و تکراری مانند فصل گذشته.

حقیقت آشکار تراکتور، ماجرای سقوط از تخت فرش به دستور مالک ثروتمند است که از آن به بدترین مدل خصوصی سازی در فوتبال کشور تعبیر می شود. یعنی تیمی که همین دو سه فصل پیش منفجر شد تا گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر را اعلام کند، حالا نمی تواند بازیکن متوسط ​​داخلی را جذب کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید