ادعای حقوق بشر آمریکا خنده دارترین سوال است


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879795

علیرضا اسماعیلی گفت: ادعای حقوق بشر آمریکا و اتهام ملت های آزادیخواه در این زمینه خنده دارترین موضوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علیرضا اسماعیلی، کارشناس مسائل سیاسی، در آغاز هفته حقوق بشر برای مسئولان دانشگاه ها و فرماندهان بسیج در سراسر استان، یک جلسه توجیهی سیاسی با موضوع حقوق بشر ارائه کرد و گفت: مانند انقلاب های مشروطه و انقلاب نباید اجازه دهیم ارتجاع دوباره قدرت بگیرد. نهضت ملی «این کار با کمک استبداد جهانی انجام شد و باعث شکست آنها شد.

اسماعیلی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهدای تیر 7 افزود: این هفته تایر 6 تا 12 هفته کتابخوانی حقوق بشر آمریکایی اعلام شده است و این اقدام از سوی مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

وی با خواندن حقوق بشر آمریکایی افزود: آمریکا دولتی است که بیشترین ادعای حقوق بشر را دارد و مضحک تر از آن این است که آمریکایی ها بسیاری از ملت های آزادیخواه را در مجامع بین المللی متهم به حقوق بشر می کنند، آنهایی که دستشان آلوده است. خون ملت که اکنون در کشورها آزاد شده است. «غربی ها فعال هستند، نشست ها و کنفرانس ها برگزار می کنند و بسیاری از مقامات فعلی و سابق آمریکا در کنفرانسی شرکت می کنند که بنیانگذاران آن متعهد به کشتن ایرانیان هستند.

اسماعیلی گفت: منافقین که اکنون یکی از گروه های سیاسی محسوب می شوند و نامشان از روی گروهک های تروریستی حذف شده است، در جنگ ایران و عراق به عنوان خائن به ملت اطلاعاتی را در اختیار مراکز درمانی و نظامی دشمن قرار دادند. “

وی افزود: امروز بسیاری از گزارش های نادرست ایران درباره حقوق بشر به جامعه جهانی به همین دلیل است. عاملان 17000 قتل در این کشور اکنون به عنوان مستندهای آمریکایی نقض حقوق بشر در ایران معرفی می شوند.

وی در ادامه درباره ایران و مذاکرات گفت: مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی به حساس ترین نقطه خود رسیده است و اینکه آیا توافق حاصل می شود بستگی به تصمیم سایر کشورها دارد؛ اما نکته اینجاست که نباید اجازه دهیم. طرف مقابل ابتکار عمل را در دست بگیرد و جمهوری اسلامی را مقصر عدم توافق باشد و باید کاملا هوشمندانه برای روشنگری و شفاف سازی اقشار مختلف جامعه و مردم عمل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید