ادعای عجیب پرسپولیسی ها درباره ستاره خشمگین

ادعای عجیب پرسپولیسی ها درباره ستاره خشمگین

برخی از کاربران پرسپولیس در فضای مجازی مدعی هستند که «رضا اسدی فقط برای تراکتورسازی خوب است!» می شنویم برخی از همبازیان سابق رضا اسدی هم همین اعتقاد را به تمرین پرسپولیس دارند!

اولین لیست تیم ملی فوتبال ایران پس از انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی این تیم اعلام شد و نام یک بازیکن تراکتورسازی در این فهرست به چشم می خورد.

بر این اساس رضا اسدی تنها نماینده تراکتورسازی در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان بود که طبیعتا از لیست نهایی خارج شد. اسدی در این فصل با پیراهن تراکتورسازی عملکرد خوبی داشته و با سه گل دومین گلزن لیگ برتر است. این در حالی است که او یک فصل ناموفق را در پرسپولیس پشت سر گذاشت.

رضا اسدی نیز پس از خداحافظی از این تیم متنی گلایه آمیز منتشر کرد و در بخشی از این نامه تاکید کرد: «در تمام فصول سعی کردم کمترین حاشیه را برای تیم محبوب ایجاد کنم. من مصاحبه نکردم، کمترین فعالیت را در فضای مجازی انجام دادم تا آرامش پرسپولیس در مسیر موفقیت از سوی من تهدید نشود. صحبت های زیادی شد و زیاد است. اما ترجیح دادم ساکت باشم و روی تمرین تمرکز کنم. من هرگز نپرسیده ام که این ارقام از کجا آمده است که در مورد مبلغ قرارداد من می گوید؟ هیچ وقت نگفتم چرا وقتی اولین گل فصل پرسپولیس را به فولاد زدم با این همه حمله مواجه شدم؟ نپرسیدم چرا در بازی ای که فقط ده دقیقه بازی کردم، حتی در دقایقی که تیم عقب بود، باز هم مقصر بودم؟ من مقصر گل کدام تیم بودم؟ به چه کسی هیزم بیشتر فروختم؟ چرا این همه دروغ، چرا این همه حاشیه؟

دیدگاهتان را بنویسید