ادعای وقیحانه تلویزیون اسرائیل مبنی بر افزایش عملیات موساد در ایران حتی پس از اعلام ازسرگیری توافق

ادعای وقیحانه تلویزیون اسرائیل مبنی بر افزایش عملیات موساد در ایران حتی پس از اعلام ازسرگیری توافق

روز جدید کانال 12 اسرائیل مدعی است که عملیات مخفیانه موساد در ایران برای جلوگیری از تبدیل شدن این کشور به کشوری “در آستانه توانمندی هسته ای” حتی پس از اعلام احیای توافق افزایش خواهد یافت.

کانال 12 تلویزیون اسرائیل مدعی است که با توجه به گزارش ها مبنی بر اینکه تهران و واشنگتن به توافقی برای احیای برجام در چند روز یا هفته آینده نزدیک شده اند، آژانس جاسوسی موساد اسرائیل عملیات های مخفیانه خود را در عمق ایران افزایش خواهد داد.

در این گزارش که شب گذشته از تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد، شبکه 12 این رژیم اعلام کرد که راهبرد جدیدی که اسرائیل در روزهای آینده در پیش خواهد گرفت، «هدف قرار دادن سایت‌ها و تأسیسات ایرانی تولید کننده سانتریفیوژهای مورد استفاده در غنی‌سازی اورانیوم و راکتورهای هسته‌ای» است. شامل پادگان آموزشی و بررسی پرونده دانشمندان ایرانی است.

این گزارش همچنین مدعی است که موساد و ارتش رژیم صهیونیستی در حال برنامه ریزی برای انجام عملیات علیه اهداف ایرانی در خاورمیانه هستند و این عملیات ها به داخل ایران محدود نمی شود.

در این گزارش آمده است که هدف از این عملیات که حتی پس از اعلام از سرگیری برجام نیز ادامه خواهد داشت، جلوگیری از تبدیل شدن ایران به کشوری «در آستانه توانمندی هسته‌ای» است.

دیدگاهتان را بنویسید