ارائه بسته معیشت برای بازنشستگان توهین آشکاری است

ارائه بسته معیشت برای بازنشستگان توهین آشکاری است

شورای عالی بازنشستگان مشمول قانون تامین اجتماعی با صدور بیانیه ای نسبت به لایحه ترمیم حقوق 1401 بازنشسته اعتراض کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

در ابتدای سخنان، حفاظت از ارکان و ارکان سازمان و اموالی که به صندوق این سازمان سپرده شده بر عهده هر بازنشسته و گیرنده، سازمان ها، مراکز و دستگاه های مسئول می باشد و حمایت خود را از مسئولین و مسئولین اعلام می داریم. کارکنان تامین اجتماعی و ما متعهد به آن هستیم و با هرگونه دخالت در امور و تعرض به سازمان و صندوق آن متعهد و مخالفیم.

یادآور می‌شویم مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی، صاحبان این سازمان هستند که دارایی‌های سپرده شده به تامین اجتماعی، حقوق قانونی آنهاست که از حقوق بشر بوده و اموال دولتی نیست، بلکه دارایی‌ها و دارایی‌های سپرده شده به تامین اجتماعی است. سازمان و سازمان تامین اجتماعی و ارکان آن از نظر قانون دارای سمت وکالت مستمری بگیران می باشد که یکی از الزامات این وکیل برای حفظ منافع مستمری بگیران و اقدام به نفع هر یک است. از آنها

این بیانیه نیز در پایان بسته پیشنهادی ارائه شده است. در این بسته پیشنهادی آمده است:

1- اعاده حقوق مستمری بگیران مشمول تامین اجتماعی در سال 1401 با تصویب هیات امنا و هیات مدیره تامین اجتماعی و شورای عالی قانون کار.

2- خودداری از ارائه بسته معیشتی برای بازنشستگان واجد شرایط به جای حقوق قانونی و ادامه کار این بازنشستگان طبق روال معمول در موسسات خیریه و موسسات حمایتی که توهین آشکار به بازنشستگان عالی رتبه و زحمتکش است. به مردم و پیشرفت کشور.

3- استقلال سازمان تامین اجتماعی را رعایت کرده و اجازه دخالت هیچ شخص حقیقی یا حقوقی در امور این سازمان را ندهید تا مدیران و کارکنان این سازمان با مشورت بازنشستگان برجسته و نخبه مشمول تامین اجتماعی. Act ، که آنها نیز شناخته شده اند ، پرونده ها را مدیریت می کنند. این سازمان پرداخت خواهد کرد.

4- برای رفع چالش ها نسبت به تکمیل تعدیل و تصویب لایحه تعدیل دائمی مستمری ها اقدام شود.

در پایان از همراهی نمایندگان فهیم مجلس شورای اسلامی در صیانت از قانون و حقوق قانونی بازنشستگان واجد شرایط تشکر می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید