ارائه زیرساخت های توزیع انرژی برای معاف از مالیات / ارائه کارت اعتباری انرژی برای مردم

ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779178

شادمان با بیان اینکه ثروتمندان باید از منابع بیشتر استفاده کنند و مالیات بیشتری بپردازند، گفت: باید زیرساخت های توزیع انرژی برای افراد معاف از مالیات فراهم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن شادمان، رئیس کمیته تجارت، صنعت، معدن و کشاورزی خراسان رضوی در گفت و گو با صبح توس گفت: به طور منطقی می توان ادعا کرد که این دسترسی به برق و گاز را داریم.

بهبود دسترسی مردم به نعمت گاز

وی با اشاره به ارتقای دسترسی مردم به نعمت گاز از طریق فعالیت های گازرسانی در نقاط مختلف کشور، افزود: امیدواریم با اقدام دولت در برنامه ها تلاش جدی صورت گیرد و جامعه دسترسی بیشتری به این منابع انرژی داشته باشد. منابع.”

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی با تاکید بر موضوع توزیع عادلانه انرژی به عنوان یک گنجینه ملی از نظر قیمت انرژی، گفت: استفاده یکسان از منابع انرژی کشور و رسیدن به یک عادلانه برای جامعه مهم است. توزیع “

استفاده گسترده از یارانه توسط ثروتمندان

وی افزود: در ایران قیمت انرژی غیرواقعی است و دولت یارانه های چند صد هزار میلیارد تنی زیادی در این زمینه پرداخت می کند، اما متاسفانه دهک های بالاتر جامعه و ثروتمندان بیشتر از این یارانه استفاده می کنند و دهک های پایین و مردم. که امکانات دارند و وسیله نقلیه ندارند و انرژی کمتری مصرف می کنند از این یارانه کمتر استفاده می کنند.

شادمان با اشاره به استفاده زیاد از برخی مجتمع های کشاورزی، کارخانه های تولیدی فعال در زمینه صادرات یارانه، ادامه داد: مشکل امروز این است که توزیع یارانه ها عادلانه نیست.

وی افزود: در کشورهای توسعه یافته خدمات عمومی گسترده است و مترو، خدمات حمل و نقل و امکانات بهداشتی به درستی در دسترس عموم قرار گرفته و به طور مساوی استفاده می شود که بخشی از این هزینه های سیستمی از طریق مالیات اخذ می شود و این مالیات به تناسب جامعه در نظر گرفته می شود. درآمد، به این معنی که ثروتمندان باید نرخ بالاتری بپردازند.

قیمت انرژی باید واقعی باشد

رئیس کمیسیون اتاق بازرگانی خراسان رضوی با بیان اینکه ثروتمندان از منابع بیشتری استفاده می کنند و باید مالیات بیشتری بپردازند، گفت: اگر به این رویکرد نگاه کنیم، متوجه می شویم که قیمت انرژی باید واقعی باشد و اقشار آسیب پذیر باید در این روند حمایت شوند. و به محض تحقق قیمت انرژی، درآمد آن به شکل مناسب به مردم بازگردانده می شود.

وی افزود: البته زمانی بحث اصلاح قیمت و پرداخت یارانه مطرح بود اما توزیع پول به معنای امروزی مشکلاتی داشت و مربوط به بخش تولیدی یارانه ای نبود، بنابراین بهترین راه افزایش است. انرژی . . قیمت ها به درستی. «و گروه های آسیب پذیر از این شرایط دور شوند.

پیشنهاد صدور کارت اعتباری انرژی برای مردم در حال بررسی است

شادمان با اشاره به لزوم اصلاح روند دریافت یارانه ثروتمندان از جیب اقشار ضعیف خاطرنشان کرد: با حاکمیت و ساختار قوی باید قیمت انرژی افزایش یابد، از فقرا حمایت شود و درآمدها در مراقبت های اجتماعی و زیرساخت ها سرمایه گذاری شود.

وی افزود: مردم باید برای هر نفر کارت اعتباری داشته باشند که از آن هزینه انرژی روزانه خود را بپردازند و در صورت مازاد بر هزینه آن را صرف هزینه های خاص از جمله مواد اولیه و مراقبت های اجتماعی کنند و حتی از تورم و تورم جلوگیری کنند. حدس و گمان: «در ساختار اقتصادی درست نقد شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید