ارائه کمک به مشاغل آسیب دیده از سیل اخیر


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887417

آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: امیدواریم با امداد رسانی به مشاغل آسیب دیده بخشی از خسارت ها جبران شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به خسارت وارده به بنگاه های کوچک در یزد بر اثر سیل روز گذشته، گفت: بنگاه های بزرگ و کوچک شهر یزد. استان یزد در سیل اخیر متحمل خسارت شد.» آنها زیاد شده اند و امیدواریم با امداد رسانی به مشاغل آسیب دیده بخشی از خسارت ها جبران شود.

امام جمعه یزد تصریح کرد: مشاغلی مانند پوشاک و نساجی در سیل اخیر آسیب زیادی دیدند و نیاز است که بیش از گذشته به این صنایع توجه شود زیرا پوشاک و منسوجات از صنایع مهم استان و کشور هستند.

وی افزود: امروز شاهد تعطیلی کارگاه های نساجی در سطح منطقه و کشور هستیم و این نشان می دهد که صنعت نساجی با مشکل بزرگی مواجه است و لازم است هر چه سریعتر برای رفع این مشکل اقدام شود.

امام جمعه یزد گفت: واردات پوشاک به کشور یکی از عوامل اصلی آسیب رساندن به صنعت نساجی و پوشاک در کشور است و در این راستا باید با ایجاد اشتغال در تولید پوشاک با کیفیت در جهت احیای صنعت نساجی گام برداشت. در کشور.

ناصری با تاکید بر بی نیازی کشور در حوزه پوشاک تصریح کرد: با آموزش بانوان و آقایان در زمینه تولید پوشاک با کیفیت در هر استان و سرمایه گذاری دولت در این زمینه، امید به آینده ای نه چندان دور در نساجی وجود دارد. صنعت. بیایید سیر خود را داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی تولید و عرضه لباس متناسب با این فرهنگ ضروری است و طراحان لباس می توانند با ایجاد مدهای متناسب با فرهنگ استان و کشور و متمایز ساختن لباس های ایرانی لباس های زیبای ایرانی اسلامی تولید کنند. از لباس خارجی باید نقش مهمی در ارائه تاریخ، فرهنگ، تمدن، کیفیت و اصالت داشته باشد.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه تحول و توسعه در حوزه پوشاک و منسوجات یکی از محورهای مورد توجه دولت است گفت: احیای این صنعت در کشور باید با تحقیقات مناسب، آموزش صحیح و سرمایه گذاری مناسب مورد حمایت قرار گیرد. و این مهم فقط با زحمت است مردم توجه ویژه دولت و ورود سرمایه گذاران خصوصی محقق می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید