اربعین راه صدور واقعی انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان است


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891352

نماینده ویژه ستاد اربعین حسینی در کشور در مرز مهران؛

نماینده ویژه ستاد اربعین حسینی با بیان اینکه اربعین راه صدور واقعی انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان است، گفت: امام حسین(ع) با جهل و جاهلیت مواجه شد و یزیدیان مصداق جاهلیت بودند و امروز انقلاب اسلامی نیز همین مسیر را طی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سردار «علی شمشیری» نماینده ویژه ستاد اربعین حسینی در کشور مرزی مهران در جمع افسران سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با محوریت اربعین حسینی تصریح کرد: اربعین حسینی یک حرکت معنوی و الهی است که قطعاً در آینده می تواند پیشرفت را در گسترش حقیقت انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان نشان دهد.

شمشیری با بیان اینکه راه رستگاری همه بشریت از مسیر اربعین حسینی می گذرد، تصریح کرد: امام راحل رژیم غاصب اسرائیل را غده سرطانی معرفی کردند و از همان روزهای اول انقلاب این خط را ترسیم کردند که امروز رژیم اشغالگر قدس. قدس در انزوا است. او کامل است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای مقابله با تحمیل انقلاب به دنبال گسترش فرهنگ مطرود غرب در کشورهای اسلامی از جمله انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز انقلاب و نظام اسلامی با روح مسیحایی امام راحل خاری در چشم است چشم نظام استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی است.

شمشیری تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در سال 57 با آگاهی، با انگیزه و با حفظ انسجام و تقویت روحی رژیم 2500 ساله پهلوی را سرنگون کردند و علیرغم اینکه کشورهای نظام حاکم از رژیم پهلوی حمایت کردند، امروز نظام اسلامی قدرت و قدرت به دست آمده است که آمریکا با تواضع منطقه را ترک کرده است.

نماینده ویژه ستاد اربعین حسینی کشور در مرز مهران با بیان اینکه امام حسین (ع) با جاهلیت مواجه شد و یزیدیان مصداق جاهلیت هستند، گفت: امروز انقلاب اسلامی نیز همین مسیر را طی می کند و با جهل جهانی مقابله می کند، امروز راه حسینی است. و همه کسانی که در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند و همه کسانی که این امکان را فراهم می کنند در راه نمایندگی امام حسین (ع) و فرهنگ حسینی گام برداشته اند.

وی با بیان اینکه امام راحل تحول بزرگی در شعور مردم ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت با محور ایران اسلامی با حمایت مردم ایران و رهنمودهای رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی هر روز مقتدر می‌شد و این امر موجب رعب و وحشت دشمنان و استکبارستیزی نظام شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید