اربعین نیوز 1401 / امکان لغو ویزای اربعین برای سفر زمینی از عراق

اربعین نیوز 1401 / امکان لغو ویزای اربعین برای سفر زمینی از عراق

روز جدید وی گفت: برآورد می کنیم بیش از 4 میلیون زائر به اربعین سفر کنند. ویزا ممکن است در سفر زمینی به عتبات توسط طرف عراقی لغو شود.

مجید میراحمدی در پایان جلسه امروز ستاد در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز در ستاد اربعین با حضور روسای کمیسیون ها و استانداران ایلام، خوزستان و کرمانشاه برگزار شد.

وی ادامه داد: استانداران گزارش های خود را اعلام کردند. یکی از موضوعات جلسه بررسی پروژه های عمرانی در این راستا بود و با وجود اینکه ساخت و سازها در دو سال اخیر به اتمام رسیده است، اما با اقدامات موثر در ماه های اخیر این عقب ماندگی جبران شده است.

رئیس ستاد اربعین گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که با اربعین داریم فصل تابستان است. مشکل دیگری که با آن روبرو هستیم و نیازمند برنامه ریزی حساس و دقیق هستیم تا نمازگزاران در حوزه گرما با مشکل جدی مواجه نشوند. تلاش زیادی شد.» سوله برای راه اندازی یک کارخانه یخ ساخته شد و ..

وی با اشاره به گزارش سفیر ایران در عراق گفت: آخرین گزارشی که سفیر کشورمان در عراق اعلام کرده این است که دولت عراق اعلام کرده برای 40 نفر ویزا نخواهد داشت. تخمین می زنیم که این روزها بیش از 4 میلیون نمازگزار وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان تردد از مرز زمینی به عراق با ویزا وجود دارد، گفت: احتمالا طی چند روز آینده زائران بدون ویزا در آن سوی مرز زمینی اعلام حضور خواهند کرد که البته هنوز قطعی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید