ثبت نام نمازگزاران اربعین طبق دستور ستاد اربعین/ اعزام زائران از مرزهای زمینی به تصمیم عراق بستگی دارد


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844177

محمود عربجاد با بیان اینکه اعزام زائران از مرز زمینی به اربعین منوط به تصمیم دولت عراق است، گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد اربعین، اعزام و ثبت نام زائران عتبات عالیات در ایام اربعین انجام می شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود عرب نژاد در گفتگو با راه آرمان; حسینی در خصوص اعزام زائران اربعین گفت: رئیس ستاد اربعین و دبیر آن ستاد معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سازمان حج و عبادت مسئولیت کمیته ثبت نام و اعزام را بر عهده دارد. .

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به برگزاری دو جلسه در ستاد اربعین گفت: با کمیته ثبت نام و اعزام نیز جلسه ای برگزار کرده ایم و منتظر دستورات ستاد اربعین هستیم تا اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مرزهای هوایی باز است و اکنون هفته ای دو پرواز از کرمان انجام می شود و در دهه 40 نیز پرواز انجام می شد، افزود: منتظر تصمیم دولت عراق برای باز یا عدم باز شدن مرزهای زمینی هستیم.

عرب نژاد گفت: با راه اندازی سامانه سماح، ثبت نام ها آغاز می شود و بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد اربعین کشور، عتبات و عتبات عالیات در ایام اربعین اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید