ستاد اربعین: مرزهای هوایی و زمینی باز است

ستاد اربعین: مرزهای هوایی و زمینی باز است

روز جدید :به گفته دبیر ستاد اربعین، مرزهای هوایی و زمینی به روی زائران اربعین باز است.

محمد تقی باقری در برنامه سلام صبح بخیر درباره وضعیت زائران اربعین اظهار داشت: خوشبختانه اختلالات روزهای پایانی در عراق و بغداد برطرف شده و زائران کشورمان همچنان در سامانه سماح برای زیارت اربعین ثبت نام می کنند.

وی گفت: دولت عراق پس از یکی دو روز ناآرامی در کشور اعلام کرد که مرزها باز است اما به دلیل این مشکل مسئولان کشورمان به ویژه وزیر کشور این موضوع را پیگیری و تضمین های لازم را ارائه کردند. برای تامین امنیت زائرین از کشورمان توسط مقامات عراقی، تردد از صبح دیروز آزاد بود.

دبیر ستاد مرکزی اربعین افزود: یکی از درخواست های ما از زائران اربعین ثبت نام در سامانه سماح است چرا که در این سامانه تمامی خدمات و نیازها و الزامات سفر اعم از بیمه، خدمات درمانی، خدمات اجتماعی و کلیه موارد لازم تعریف شده است. سوالات

باقری همچنین افزود: درخواست دیگر ما از نمازگزاران سیدالشهدا این است که واکسن یادآوری را تزریق کنند که بسیار مهم و مورد تاکید است تا در مرزهای کشور دچار مشکل نشوند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین درباره تردد مرزهای هوایی نیز گفت: خوشبختانه هم مرز هوایی و هم مرز زمینی باز است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید