ارتش اسرائیل به قتل یک خبرنگار فلسطینی با گلوله نظامی اعتراف کرد

بر اساس گزارشی که ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرده است، یکی از سربازان یگان مخفی دوفدیوان در فاصله 100 تا 150 متری محل شهادت ابوعقلی واقع شده و در جریان این درگیری ها ده ها گلوله به سمت یک خبرنگار فلسطینی شلیک کرده است. عمل.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که علیرغم تکذیب شلیک سربازان دوفدیوان، احتمال شلیک گلوله از سوی وی و برخی از گلوله های شلیک شده توسط سربازان دوفدیوان به شمال منطقه محل حضور شیرین ابواکلا اصابت کرده است.

علاوه بر این، به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، گلوله ای که به شیرین اصابت کرده، شلیک کالیبر 5.56 میلی متری از یک سلاح ام 16 متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت شیرین ابوعقله خبرنگار فلسطینی الجزیره که بامداد چهارشنبه توسط افراطیون صهیونیستی از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت، به شهادت رسید.

شیرین نصری ابوعقلی در سال 1971 در اورشلیم به دنیا آمد و در خانواده ای مسیحی در جنوب غربی بیت لحم بزرگ شد. تحصيلات متوسطه را در مدرسه رحابة الورديه در بيت حنينة شهر مقدس به پايان رساند.

شیرین ابتدا در دانشگاه علم و صنعت اردن در رشته معماری تحصیل کرد، سپس در دانشگاه یرموک در اردن به روزنامه نگاری رفت و با درجه ممتاز فارغ التحصیل شد.

شیرین ابواکلا پس از فارغ التحصیلی به فلسطین بازگشت و در رسانه های مختلفی مانند آنه راوا، رادیو صدای فلسطین، کانال ماهواره ای در امان، مؤسسه مفتی و رادیو مونت کارلو مشغول به کار شد.

شیرین در سال 1997 در ابتدای دفتر شبکه ماهواره ای الجزیره در فلسطین به گروه الجزیره پیوست و تا زمان شهادت در راه وطن و آرمان خود در آنجا ماند.

شهادت خبرنگار فلسطینی با شلیک گلوله ارتش رژیم صهیونیستی موجی از واکنش ها و محکومیت های بین المللی را برانگیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید