ارتقای اقتصاد و معیشت مردم دو اولویت مهم در مازندران / ضرورت ایجاد بستر رسانه ای برای رویداد ساری 2022

ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801628

محمود حسینی پور گفت: امروز مهم ترین موضوع و اولویت اول ما بحث معیشت و اقتصاد مردم است بنابراین صداوسیما باید تبلور مردم و مسئولان را در افکار عمومی به تصویر بکشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید محمود حسینی پور امشب در مراسم تجلیل از جهادگران خستگی ناپذیر صدا و سیمای مرکز مازندران که با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد. مدیرکل استانداری و برخی مدیران یعنی ایثار چیزی فراتر از اعمال عادی است. وی گفت: در دوران پیروزی انقلاب، در دوران دفاع مقدس و عرصه های مهم انقلاب، صدا و سیما نقش جهادی خود را ایفا کرد.

استاندار مازندران به نقش تحسین برانگیز صداوسیما در دوران سخت و دشوار مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: وی نقش بسزایی داشت.

حسینی پور خاطرنشان می کند: جمهوری اسلامی در بیش از چهار دهه عمر خود با توطئه های امپریالیسم جهانی روبرو بوده است که به آغاز یک حرکت دموکراتیک در بخش مهمی از جهان واکنش نشان می دهد. ) شالوده انقلاب اسلامی که در تاریخ معاصر مبتنی بر نگاه عمیق و راهبردی به ورطه جهانی است، ماهرانه پی ریزی شده است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای جدایی مردم از حاکمیت برنامه ریزی کرده اند و در این راستا بدون آگاهی از اعتقادات و ریشه های انقلابی مردم مومن ما از تمامی نیروها و تجهیزات رسانه ای استفاده کرده اند. “

استاندار مازندران گفت: نقش صداوسیما نقش بسیار موثری است. امروز یکی از مسائلی که باید مورد توجه همه رسانه ها به ویژه رسانه های ملی باشد این است که در توسعه استان باید پیوندی منسجم بین رهبری، اقتصاد و نخبگان استانی در عرصه های علمی، علمی و علمی ایجاد شود. بخش ها و مراکز تحقیقاتی برنامه ها از این قابلیت ها به طور موثر استفاده می کنند.

حسینی پور یادآور شد: امروز مهمترین موضوع و اولویت اول ما بحث معیشت و اقتصاد مردم است، بنابراین صدا و سیمای مرکز مازندران باید تبلور دیدگاه مردم و مسئولان را در افکار عمومی به تصویر بکشد.

وی افزود: رویداد ساری 2022 رویداد مهمی برای استان است زیرا فرصت مناسبی برای آشنایی با ظرفیت مازندران از وزرای گردشگری کشورهای اکو است. از این فرصت بزرگی که در اختیار استان قرار گرفت می توان حداکثر استفاده را کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید