ارسال تجهیزات از استان های همجوار برای کمک به تیم های امداد و نجات یزد


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886282

ملک زاده مدیرکل استانداری یزد گفت: استان های اصفهان، خراسان جنوبی و کرمان تجهیزاتی را برای کمک به تیم های امدادی استان ارسال کرده اند که تا ساعاتی دیگر به یزد می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی ملک زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: با توجه به بارش شدید باران در استان که علاوه بر یزد، تفت و اشکذر بیش از سایر مناطق تحت تاثیر قرار گرفت، اکثر مناطق دچار آبگرفتگی شدند و تمامی تیم های امدادی بسیج شدند. و ارائه خدمات از مردم است.

وی ادامه داد: استان های اصفهان، خراسان جنوبی و کرمان تجهیزاتی را برای کمک به تیم های امدادی استان ارسال کرده اند که تا ساعاتی دیگر به یزد می رسند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد افزود: با توجه به هشدارهای داده شده مبنی بر شدت بارندگی در استان، وضعیت تا حدودی قابل پیش بینی بود و هم اکنون برای بعدازظهر امروز برای یزد و تفت هشدار داده شده است.

ملک زاده در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به میزان بارندگی روز گذشته در شهرهای ابرکو، اردکان، تفت، هرات، مروست و بخشی از شهر یزد، گفت: بر اثر این بارندگی ها خسارت هایی به ساختمان ها وارد شد. و زیرساخت های استان که بر اساس درآمد برآورد شده محاسبه و اعلام می شود.

ملک زاده تصریح کرد: به شهروندان توصیه می شود به هیچ وجه از منازل خود خارج نشوند چرا که بخش اعظم امدادرسانی گروه های امدادی به گرفتاران در خیابان ها اختصاص دارد و باعث می شود خدمات رسانی به سایر شهروندان به کندی انجام شود.

وی با بیان اینکه در جاده های یزد با حجم زیادی از باران مواجه هستیم، گفت: شهرداری با برنامه ریزی که انجام شد، زیرگذرها را مخزنی برای کنترل روان آب در نظر گرفت و آب به این نقاط هدایت شد تا وجود داشته باشد. خسارت کمتر و ورود آب به منازل شهروندان باشد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید