ارسال مدارک معلمان پایه چهارم یا پنجم به هیئت ممیزی

ارسال مدارک معلمان پایه چهارم یا پنجم به هیئت ممیزی

حمدالله اژدری در جلسه هیات ممیزی استانی قانون ارزشیابی معلمان استان بوشهر با بیان اینکه تصمیمات فرهنگیان بلافاصله پس از مراحل اجرایی صادر می شود، گفت: تاکنون اسناد 12 هزار و 126 فرهنگی در استان بوشهر، که خوداظهاری کرده اند از نظر آموزش و پرورش بررسی شده و توسعه شهرها و مناطق استان بررسی و تایید شده است.

وی ادامه داد: افرادی که رتبه های 4 یا 5 را کسب کنند برای بررسی و تایید به هیات حسابرسی کشور ارسال می شوند.

مدیر امور اداری و منابع انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: بررسی و تایید نفرات رتبه اول و دوم توسط هیات ممیزی شهرستان و مناطق و نفرات رتبه سوم توسط هیات ممیزی استان انجام می شود.

عضدری افزود: رتبه تایید شده در شوراهای حسابرسی در سامانه رتبه بندی به پرونده مردم ارسال می شود، بنابراین در صورت تایید نهایی توسط فرهنگیان برای صدور حکم ارسال می شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم تایید مردم با نظر هیأت حسابرسی می توانند اعتراض خود را از طریق سامانه بررسی ارسال کنند.

مدیر امور اداری و منابع انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز صدور احکام بازنشستگان مشمول قانون ارزشیابی معلمان خبر داد و گفت: 500 نفر از معلمان استان بوشهر که پس از 10 شهریور ماه سال گذشته بازنشسته شدند مشمول قانون رتبه بندی شدند. .

اژدری تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده انشاالله تا قبل از پایان سال جاری احکام رتبه بندی پیشکسوتان و فرهنگیان شاغل صادر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید