اجرای عملیات ممیزی مراتع در اراضی ملی خلیل آباد / 95 درصد مراتع حسابرسی شده


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894735

رئیس اداره آبخیزداری و منابع طبیعی شهرستان خلیل آباد اعلام کرد؛

ترابی از اجرای عملیات ممیزی مرتع در اراضی ملی خلیل آباد خبر داد و گفت: حسابرسی مرتع 3500 هکتار از اراضی ملی پلاک کال خوزستان و تنگل باغ قاضی به پایان رسیده و 95 درصد از مراتع این شهرستان انجام شده است. حسابرسی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید ترابی رئیس اداره منابع طبیعی و مدیریت آب شهرستان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ وی با بیان اینکه 95 درصد از مراتع شهرستان ممیزی شده است، گفت: از مجموع 120 هزار هکتار مراتع ملی این شهرستان، 10 درصد مراتع درجه یک، 50 درصد مراتع متوسط ​​و مابقی مراتع فقیر هستند..

وی با بیان اینکه 720 دامدار در این شهرستان دارای مجوز چرای دام هستند، خاطرنشان کرد: 40 هزار واحد دامی مجاز در این شهرستان وجود دارد اما به دلیل خشکسالی و کمبود دام، چرای دام کمتر از آن موجود است..

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد با تاکید بر اینکه ممیزی مرتع 3 هزار و 500 هکتار از اراضی ملی به شماره ثبت کال خوزستان و تنگل باغ قاضی به پایان رسیده است، اظهار داشت: اجرای ممیزی، سیلابی شدن. مراتع و جلوگیری از تردد غیرمجاز احشام از جمله اقداماتی است که برای حفظ و احیای مراتع این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ممیزی مراتع موجب شناسایی و ساماندهی دامداران اصیل و بهره برداران حق استفاده از مراتع می شود، اذعان داشت: اگر بتوانیم با حضور و مشارکت مردم برای منابع طبیعی کار مثبتی انجام دهیم، مطمئناً منابع طبیعی این کار را انجام خواهد داد. اساس تولید باشد و این زندگی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید