صدور سند کاداستر 100 هزار هکتار از اراضی ملی خلیل آباد


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921022

رئیس اداره آبخیزداری و منابع طبیعی شهرستان خلیل آباد اعلام کرد؛

ترابی با بیان اینکه برای 100 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان خلیل آباد تا پایان شهریور 1401 در جلد 47 شماره 60 سند واحد برک گواهی کاداستر صادر شده است، گفت: پروژه کاداستر شهرستان خلیل آباد تا پایان به اتمام می رسد. سال .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید ترابی رئیس اداره آبخیزداری و منابع طبیعی شهرستان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس ; وی گفت: برای 100 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان خلیل آباد تا پایان شهریور 1401 گواهی کاداستر در 47 پلاک 60 جلدی صادر شد.

وی با بیان اینکه پروژه کاداستر شهرستان خلیل آباد تا پایان سال به اتمام می رسد، خاطرنشان کرد: این اراضی که در 47 پلاک هستند سند یک برگی صادر شده و برای 20 پلاک مابقی مجوز اخذ شده است. از کمیته فنی و سند انتشار یک صفحه ای به اداره ثبت ارسال می شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خلیل آباد با تاکید بر اهمیت حفظ و حراست از منابع طبیعی و حوزه های آبخیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4.10 هکتار از اراضی ملی خلع ید و 11 مورد چرای غیرمجاز انجام شده است. در مراتع شهر

وی با تاکید بر اینکه برای تثبیت نهال های کاشته شده در سال های گذشته 250 هکتار آبیاری شد، اذعان داشت: در کنار این فعالیت ها مبارزه با آفات و بیماری ها در تپه ماهورها به وسعت 40 هکتار و همچنین 2 تن مرتع انجام می شود. دانه ها جمع آوری شد.

ترابی حفظ منابع طبیعی را از ضروریات نسل های آینده دانست و گفت: شهروندان می توانند هرگونه تخریب و قطع درختان را با شماره تلفن رایگان 139 و 1504 جنگل و مراتع امداد اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید