گلستان رتبه اول کشور در صدور اسناد کاداستر/ 100 درصد سواحل گلستان دارای سند هستند.


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904416

رئیس قاضی گلستان از کسب رتبه اول استان در صدور کاداستر در کشور خبر داد و گفت: 100 درصد سواحل و اراضی اطراف سند صادر شده است که با صدور این اسناد از تعرض به این اراضی جلوگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ حیدرضیابی صبح امروز در جلسه شورای قضایی گلستان که با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد، با اعلام این خبر، اظهار داشت: گلستان رتبه نخست را به خود اختصاص داد. صدور کاداستر در کشور

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: تالاب های بین المللی متعددی در گلستان وجود دارد که برای آنها گواهی تک برگ صادر شده است که تالاب آجی گل و آلاگل از جمله آنهاست.

آسیابی همچنین از صدور سند زمین پارک علم و فناوری استان پنج پکیر خبر داد و گفت: برای 100 درصد سواحل و اراضی اطراف سند صادر شده است که با صدور این اسناد، تعدی به این زمین انجام می شود. جلوگیری شود.

وی درباره احداث دهکده گردشگری زیارت گرگان نیز گفت: ایستگاه بازرسی در ابتدای روستا ایجاد شد که تمامی کامیون های حمل مواد را کنترل می کند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: پس از 20 سال ساخت و ساز متوقف شده و اکنون کار به جایی رسیده است که خودروهای سواری سیمان و مصالح را به ترشی و ترشی جات می برند.

اعسابی افزود: ساخت و سازها تحت کنترل است و واگذاری ساختمان های ساخته شده در حال انجام است.

وی بیان کرد: همزمان با توقف ساخت و ساز، کارگروهی برای رونق گردشگری در منطقه راه اندازی شد و به این نتیجه رسیدیم که این امر نتیجه بی توجهی به ظرفیت های گردشگری روستا بوده است.

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: باید برنامه جامع گردشگری برای این روستا در نظر گرفته شود و اگر ظرفیت گردشگری منطقه زیارت را فعال نکنیم نمی توان انتظار داشت که مشکل ساخت و ساز در بلندمدت حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید