ارسال پیامک های حجاب بر آتش التهاب می افزاید

ارسال پیامک های حجاب بر آتش التهاب می افزاید

روزنامه هم میهن می نویسد در بحبوحه اعتراضات پس از درگذشت مهسا امینی، وضعیت به جایی رسیده است که صداوسیما نیز یک جانبه گرایی را کنار گذاشته و فضایی را برای گفت و گو میان مخالفان حجاب اجباری ایجاد کرده است. حامیان آن اما وقتی فضای جامعه آرام می شود، این رفتار دوباره انجام می شود و ترس از شعله ور شدن مجدد آتش التهاب عمومی را افزایش می دهد.

زمانی که فضای جامعه آرام می شود، رفتار دوباره انجام می شود و ترس از شعله ور شدن مجدد آتش التهاب در جامعه بیشتر می شود.

پیامک تشخیص حجاب به مالکان خودرو از سر گرفته شد. پس از آرامش نسبی جامعه پس از اعتراضات که یکی از آنها برخورد با زنان در صنعت پوشاک بود، این اقدام می تواند تبعات اجتماعی در جامعه ایجاد کند. کارشناسان تاکید می کنند که استفاده از ابزارهای قهری در اختفا و شیوه های عملیاتی آثار نامطلوبی بر جامعه دارد و مسئولان باید این موضوع را مورد بازنگری جدی قرار دهند.

در بحبوحه اعتراضات پس از مرگ مهسا امینی، اوضاع به جایی رسید که صداوسیما نیز تک روی را کنار گذاشت و فضایی برای گفت وگو میان مخالفان حجاب اجباری و حامیان آن ایجاد کرد. اما وقتی فضای جامعه آرام می شود، این رفتار دوباره انجام می شود و ترس از شعله ور شدن مجدد آتش التهاب عمومی را افزایش می دهد. ارسال پیامک برهنه یا بستن مراکز تجاری به دلیل برهنگی مشتریان از جمله این موارد است.

دیدگاهتان را بنویسید