ارلینگ هالند برای مدافع پرسپولیس دندان تیز می کند!

ارلینگ هالند برای مدافع پرسپولیس دندان تیز می کند!

ارلینگ هالند در حالی دروازه اسکاتلند را باز کرد که نروژ ورزشگاه خانگی خود را با شکستی تلخ ترک کرد و امیدهای آنها برای صعود به یورو 2024 کمرنگ شد. حالا آنها باید قبرس را شکست دهند و سپس در فیفا بعدی یک دعوای بزرگ را از گرجستان بگیرند که تا به اینجا شگفتی ساز گروه بوده است.

آنچه برای گرجستان جالب است جدا از حضور ویلی سانیول سرشناس روی نیمکت این تیم، دعوت او از مدافع پرسپولیس است. گئورگی گلسیانی بازیکنی که پس از سال ها بازی برای کشورش در سنین پایین به تیم ملی گرجستان راه پیدا نکرد اما پس از به ثمر رساندن 10 گل با پیراهن پرسپولیس ناگهان نام خود را در لیست نهایی مشاهده کرد. تیمی که با قهرمانی قبرس هم اکنون کاندیدای جدی صعود است و جام ملت های اروپا محسوب می شود.

بازی گرجستان و نروژ حدود سه ماه بعد برگزار می شود. تا آن روز، دوستان ارلینگ هالند دیداری حساس با قبرس دارند، در حالی که یاران گلسیانی در گلاسکو بازی حساسی را مقابل اسکاتلند انجام می دهند. البته در این بین لیگ برتر انگلیس و لیگ برتر ایران فصل جدید خود را آغاز خواهند کرد و هلند حضور خود را با پیراهن منچسترسیتی نشان خواهد داد و گلسیانی احتمالا باید سانی ویل را متقاعد کند تا او را دوباره به ترکیب پرسپولیس دعوت کند.

در این صورت با اقبال گلسیانی و عبور سه مدافع لوکاشویلی، کاشیا، کاکابادزه که یکی از آنها در سری آ و دو نفر دیگر در لهستان و اسلواکی بازی می کند، مدافع سرخپوش به مصاف یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد رفت. جهان و به عقیده بسیاری بهترین مهاجم جهان قرار گرفته است.

هر نتیجه ای غیر از پیروزی نروژ مقابل گرجستان، هلند را برای همیشه از مرحله مقدماتی یورو 2024 خارج می کند.

این شاید مهمترین بازی در زندگی بازیکنی باشد که در 31 سالگی پس از کسب عنوان قهرمانی با پرسپولیس، آرزوی انجام اولین بازی ملی خود و البته صعود به جام ملت های آسیا را در سر می پروراند. تیم کشور شما

او که تمام مهاجمان لیگ برتر ایران را در خود جای داده و پرسپولیس را به بهترین خط دفاعی لیگ برتر تبدیل کرده است، به دنبال فرصتی است تا نشان دهد می تواند کارهای بزرگ تری انجام دهد. شاید هر شب در 82 روز آینده، جورجی خواب رام کردن یک گرگ نورس را ببیند – رویایی که البته بعید است دوباره تکرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید