گرگ ها برای پرسپولیس دندان تیز کرده اند!

حسین کالانی درباره قوت تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس و احتمال مدیرعامل شدن رضا درویش در این تیم گفت: آقای درویش را نمی شناسم اما امیدوارم سوابق کاری او را بررسی کنند و بعد تصمیمی آگاهانه بگیرند. “

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس باشگاهی نیست که فردی را به عنوان مدیرعامل یا رئیس هیئت مدیره برعهده بگیرد. باید یک برنامه و یک نقشه راه برای کمک به یک گروه 40 میلیونی طرفداران وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: هنوز هم می گویم او را دقیقا نمی شناسم اما کافی است سوابق آقای درویش را بررسی کنیم. با این حال او مدیرعامل باشگاه سایپا است و کیفیت خود را نشان داده است.

کلانی گفت: ما فکر می کردیم در سیستم جدید وزارت ورزش درک خوبی از آقای حمید سجادی به عنوان فردی که خودش سابقه ورزشی دارد، ببینیم اما بارها خواستیم ایشان را ببینیم. نه وزیر ورزش آنقدر سرش شلوغ است که نتوانستیم ایشان را ببینیم اما واقعاً انتظار داشتیم حداقل یک بار آقای سجادی را ببینیم و ایشان را نصیحت کنیم و از دیدگاه ایشان در حوزه مدیریت ورزشی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر قوانین جدید در هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: با این حال آنچه برای من به عنوان حامی و پیشکسوت پرسپولیس مهم است توجه به جایگاه پوست بریده های پرسپولیس است. من نمی گویم چرا آقای درویش یا شخص دیگری انتخاب شده است، اما منتظر مشورت هستم.

گرگ های چوپان برای پرسپولیس دندان تیز کرده اند

کالانی در ادامه هشدار خود در مورد انتخاب برای هدایت پرسپولیس اینگونه ادامه داد: نگاه آقایان باید مانع از آوردن فاجعه دیگری توسط سرمربی جدید برای پرسپولیس شود. باز هم می گویم که من فقط درباره آقای درویش صحبت نمی کنم چون ایشان را نمی شناسم، بلکه می گویم بحث حاکمیت پرسپولیس در ورزش را باید در مجموع دید. افراد زیادی در تخریب پرسپولیس نقش دارند و بهتر است وزارت ورزش در این زمینه هوشمندانه عمل کند.

وی با نارضایتی از تغییرات در هیئت حاکمه پرسپولیس افزود: گرگ های لباس میش برای پرسپولیس دندان تیز کرده اند. امیدوارم توجه ویژه ای شود. من از تکرار این همه مهارت اساسی در فوتبال حرفه ای خسته شده ام. همه چیز واقعا واضح است و به راحتی می توان هم افراد دلسوز و هم مدیر را انتخاب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید