از استقلال جلو افتادیم/ دویست یا سیصد درصد نتوانستیم گل بزنیم

ساعت: 20:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785552

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: استقلال را خوب آنالیز کردیم و بهتر از حریف بودیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ شاهرو بیانی سرمربی تیم فوتبال در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال گفت: هر دو تیم فوتبال بازی کردند، استقلال تیم پرافتخاری است. مردم خوب و هواداران ما دیدند که نساجی چقدر خوب بازی کرد. یک هفته زمین تمرینی نرم داشتیم، اما در گذشته با زمین تمرین مشکل داشتیم و بازیکنان ما دل و جان برای بازی نداشتند. استقلال را خوب آنالیز کردیم و بهتر از حریف بودیم. دویست یا سیصد درصد نتوانستیم گل بزنیم و امیدوارم استقلال به روزهای خوبش برگردد.

وی افزود: مقابل استقلال خیلی خوب بازی کردیم، تیم ما شبانه روز زیر نظر ساکت الهامی سرمربی تیم کار می کند و هر روز بهتر از دیروز هستیم.

سرمربی نساجی در خصوص حضور تماشاگران نساجی در ورزشگاه گفت: در دقیقه 90 به ما گفتند که بازی تماشاگر است، زیرا اکثر هواداران ما قائمشهری هستند و خوب نیست که به ما گفتند بازی برگزار شده است. یک تماشاگر در 12 دیشب “دیشب تماشا کردیم و گفتند بازی بدون تماشاگر خواهد بود خوشحالم که با حضور تماشاگران حس فوتبال برگشت و بازی زیباتر شد اما آرزوی نساجی را هم دارم. هواداران بیایند و بازی را از نزدیک تماشا کنند.تیم مورد علاقه شما.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید