از جدایی از فولاد شوکه شده ام اما مخالفتی ندارم.

ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782262

هیچ مربی اجازه نمی دهد بازیکنی کل کل را وارد کند

سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد گفت: جدایی من از فولاد اشکالی ندارد اما برای مربیانی که مدعی هستند با خیال راحت و بدون لابی گری کار می کنند متاسفم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله ویسی سرمربی برکنار شده فولاد درباره توافق کادر فنی تیم فولاد با کادر مدیریتی این باشگاه برای جدایی گفت: مربی کار ماست، یک روز می آییم و یک روز می رویم. . جدایی طبیعی است، اما من در شوک هستم و نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد، زیرا تیم ما مشغول یافتن یک روند خوب بود. یک مربی معمولاً زمانی که می‌بازد یا بد انجام می‌دهد، استعفا می‌دهد. پس از دو شکست، ما پیروز شدیم و در نهایت به نتیجه رسیدیم. تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان در خارج از خانه تیم روز به روز بهتر و بهتر می شد، اما متاسفانه هیئت مدیره از من خواست تسلیم شوم و من این کار را انجام دادم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست کارکنان باشگاه فولاد صبر و حوصله بیشتری برای بهبود وضعیت تیم داشتند، گفت: اصلا نمی خواهد تحمل شود. لازم به ذکر است که فولاد در سال گذشته به طور همزمان چند امتیاز داشت. امسال پنجره تیم بسته بود و دوستی پیدا نکردیم. با همین بازیکنان ادامه دادیم و از نفرات بسیار خوبی استفاده کردیم که در سال های قبل بازی نمی کردند. روند بسیار خوبی داشتیم اما متاسفانه همکاری ها ادامه پیدا نکرد. این تصمیم برای من عادلانه است و هیچ اعتراضی ندارم. امیدوارم فولاد همچنان موفق باشد.

سرمربی سابق فولاد در پاسخ به این سوال که آیا با جدایی از باشگاه موافقت کرده است، گفت: جدایی من دوستانه و متقابل بود. اشکالی ندارد، اما متاسفم برای همکارانی که بیرون ایستاده اند، هزاران عمل انجام می دهند و ادعا می کنند که بسیار سالم و بدون لابی مربی هستند. حرفم را بعدا می گویم اما الان چیزی نمی گویم و فقط امیدوارم فولاد موفق باشد چرا که برای مردم خوزستان فولاد آرزوی موفقیت و شادی دارم.

ویسی در مورد اینکه نتیجه گیری اش از جدایی از فولاد مشارکت مربیان بدون تیم در جریان سرخپوشان اهوازی است، توضیح داد: مربیگری کار ماست. یک روز داخل هستیم و یک روز بیرون. یک روز کار داریم و یک روز نه. مربیان و بازیکنان همکار من می‌دانند که من در مورد لابی کردن و انجام کاری برای بعضی‌ها چه می‌گویم. در خلوت یه چیزی گفتم ولی یه روز این سوالات رو باز میکنم و با کمال میل انجامش میدم.

او درباره اینکه آیا بعد از جدایی از فولاد ناراحت است یا خیر، گفت: من اصلا ناراحت نیستم. من می گویم این کار من است، به قول مرحوم محمود یاوری، چمدانی در دست مربیان است و مدام آن طرف هستیم. یک روز خوب هستیم و اخراج می شویم و یک روز بد. یک روز نمی فهمی و اخراج می شوی.

سرمربی سابق فولاد در مورد اینکه بیشترین آسیب را در این تیم داشته است، گفت: بحث ما اصلا فنی نبود. ببینید در دو هفته اول چه شرایطی داشتیم. در هفته سوم پیروز شدیم و در هفته چهارم مساوی را در مسجد سلیمان انتخاب کردیم. همین تیم فولاد پارسال یک بر صفر به مسجد سلیمان باخت اما در خانه مقابل تیمی که هفته گذشته در مشهد مقابل پدیده یک بر صفر پیروز شد به تساوی رسیدیم. روند ما خوب بود. اینکه رفتم بیرون، موافقت کردم یا اخراج شدم باعث افتخاره و بدم نمیاد. مردم بهترین قاضی هستند و قضاوت می کنند. آنها چیزهایی را در تیم دیدند و به من گفتند اما من هنوز مخالفتی با جدایی ندارم.

ویسی در خصوص حذف مهدی طارمی از لیست تیم ملی برای حفظ روحیه، رفتار و اینکه همه یاد می گیرند در چارچوب قوانین تیم ملی باشند، پاسخ داد: مرحوم دهداری یک بار 14 بازیکن را بیرون از تیم ملی گذاشت و آنها را جایگزین کرد. با 14 بازیکن جوان به تیم ملی آورده شد. سایر مربیان کارهای بزرگی انجام دادند. بر کسی پوشیده نیست که مهدی طارمی بازیکن بسیار خوب، شایسته و شایسته ماست و نام کشورمان را علی دایی و دیگر لژیونرها مطرح می کند، اما هیچ مربی ای را نمی توان قانع کرد که نه تنها او بلکه هر بازیکن دیگری هم می تواند وارد میدان شود. کل تیم با یک مربی. این رفتار برای هر مربی قابل قبول نیست.

وی افزود: هر بازیکنی باید به نظر مربی احترام بگذارد حتی اگر اشتباه کند. من از کار سرمربی و طارمی حمایت نمی کنم. فدراسیون فوتبال و مسئولان می توانستند ریش خود را بتراشند و واسطه شوند. فوتبال ملی ما نباید آسیب ببیند اما اگر یک بازیکن بخواهد دیگر فوتبالیست ها و فوتبال ما آسیب می بینند و مربی نباید کاری کند. من می گویم آنها می توانستند مشکل را بهتر حل کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان که با برنامه رادیو ورزش تهران صحبت می کرد، گفت: تصمیم اسکو چ ای چ برای من قابل احترام است اما بهتر می توانستند این موضوع را حل کنند تا آسیبی به تیم ملی وارد نشود. . به هر حال اسکو چی ای چ به تیم ملی نزدیکتر است و اوضاع را بهتر می بیند.«باز هم تصمیم او قابل احترام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید