اشتباه بازیکن هوادار را دیدم اما مخالفتی نکردم!

ساعت: 21:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790898

کارمندان و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل تیم فوتبال هواداری به اظهار نظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید امیری پس از تساوی خانگی پرسپولیس مقابل هواداران گفت: متاسفانه امروز روز ما نبود. این همه موقعیت گل داشتیم اما توپ هایمان تبدیل به گل نشد. باید تلاش بیشتری می کردیم اما فوتبال قابل قبولی ارائه دادیم و حریف دو اشتباه کرد که نباید انجام می دادیم. تلاش کردیم و گل خوردیم اما نباید به راحتی امتیازهای خانگی را از دست بدهیم.

وی در واکنش به اینکه گل دوم این هوادار با دست به ثمر رسید، گفت: گل دوم هواداران به این دلیل بود که در بین تماشاگران به ثمر رسید، من اصلا متوجه آن نشدم.

فوتبالیست پرسپولیس درباره عدم حضور تماشاگر تصریح کرد: متاسفانه چنین شرایطی وجود دارد، امیدوارم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود و شاهد حضور هواداران خود باشیم. ما باید از امتیازات میزبانی خود استفاده کنیم. چند هفته است که می گویند در هفته های آینده تماشاگر می آید!

امیری درباره فرصت های زیادی که پرسپولیس از دست می دهد، گفت: باید بیشتر تلاش کنیم. اینکه موقعیت های زیادی ایجاد کرده ایم نشان می دهد که تیم ما خوب بازی می کند اما باید بیشتر تلاش کنیم.

شانس: اشتباه هوادار را دیدم اما مخالفتی نکردم

حامد لاک پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس و هواداران با بیان اینکه گل دوم شاگردان عنایتی با اشتباه بازیکن این تیم به ثمر رسید، گفت: اگر می خواهیم در مورد داور صحبت کنیم، بگذار خودش تصمیم بگیرد. صحنه داور اشتباه کرد و باعث شد که گل دوم را بزنیم و شرایط برای ما بدتر شد. اگر اعتراض می کردم قطعا کارت می گرفتم و تیم آسیب می دید. اگر با داور درگیر می شدم. ضربه زدن به تیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا در گذشته متوجه چنین چیزی شده است، گفت: بعد از این همه سال فوتبال می توانم بگویم توپ از کجا می آید. من توپ را دیدم و به آن حمله کردم، اما ناگهان دیدم توپ نیست. ضربه ای که بازیکن هوادار با دست زد، جهت توپ را تغییر داد و داور آن را ندید.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر کمک داور ویدیویی بود این اتفاق نمی افتاد. بازی را بردیم و 20 موقعیت خوب داشتیم و تیم ما فوق العاده بازی کرد. روز بدی برای مهاجمان ما بود و توپ های ما تبدیل به گل نشد. خوب بازی کردیم و متأسفانه برنده نشدیم.

آلیشیا: من جز شرم چیزی برای گفتن ندارم

امید عالیشاه پس از تساوی 2-2 مقابل هواداران تهرانی در جمع خبرنگاران گفت: چیزی جز شرمندگی هواداران ندارم.

آلیشیا درباره گل دوم که با دست به ثمر رسید گفت: من خودم در بازی بودم، آن را ندیدم. امیدوارم هر چه زودتر به این جایگاه برسد، چون سرعت توپ خیلی زیاد بود و داور نتوانست او را بشناسد.» چیزی جز شرم برای گفتن ندارم.

نعمتی: جانم را برای پرسپولیس می دهم

سیامک نعمتی پس از تساوی دو بر دو پرسپولیس و هواداران گفت: به نظرم بازی خیلی خوبی بود. متاسفانه سه امتیاز را نگرفتیم و شرمنده هواداران شدیم و کمی از بالای جدول فاصله گرفتیم. خدای ناکرده بتوانیم این امتیازات را جبران کنیم. موقعیت های زیادی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه عکس ها نشان می دهد توپ به دست یکی از هواداران اصابت کرده و به گل دوم تیمش تبدیل شده است، گفت: از پشت در احساس کردم دست حریف درگیر بازی است. البته سرعت توپ آنقدر زیاد بود که تشخیص آن سخت بود. اگر سیستمی برای کمک به داوران ویدیویی وجود داشت، بهتر بود.

وی در واکنش به اینکه در مسابقات بعدی فرصت بیشتری برای بازی وجود دارد، گفت: این تشخیص کادرفنی است. وقتی بازی را خوب ببینند به میدان می آیم و جانم را برای پرسپولیس می دهم. امیدوارم زودتر از مسابقات بعدی بازی کنم.

نعمتی درباره پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم و بهبود وضعیت مالی گفت: منظور از خوب چیست؟ آنها دعاوی سال گذشته را حل و فصل کردند. به ندرت پیش می آمد که دعاوی سال گذشته در این زمان حل و فصل شود. خدا را شکر پول پارسال را دادند. ما الان در هفته نهم هستیم، اما این هفته پرداخت ها نرسیده است. تا اینجای کار، آقای صدری تمام تلاش خود را کرده است. امیدوارم از این به بعد در مسیرشان موفق باشند. اگر به تیم کمک شود، بازیکنان با روحیه بهتری بازی خواهند کرد.

دنبال کنندگان: بیایید صحبت کنیم، می توانیم در مورد لیگ امسال کتاب بنویسیم

افشین پیروانی پس از تساوی پرسپولیس و هواداران درباره شناخت حریف برای زدن گل دوم با دست، گفت: در طول هفته آنقدر مصاحبه کردند و تنش ایجاد کردند که دیگر نمی دانم چه بگویم. یکی از همکاران شما می گوید چرا به این صحنه اعتراض نمی کنید! تا کادر فنی ما حرف نزند با کارت جریمه می شوند. کادر فنی ما اخطارهای بیشتری از بازیکنان دریافت کرده است!

وی نسبت به عدم حضور هواداران در ورزشگاه ها اعتراض کرد و گفت: آیا در آزادی تیم مقابل با هند می توان از تیم خود امتیاز گرفت؟ من یک سوال دارم؛ در این دو سه روز که می گویند هواداران بعد از بازی بعدی به ورزشگاه می آیند چه اتفاقی می افتد؟ چرا امروز از طرفداران خود به عنوان میزبان استفاده نمی کنیم؟ در این دو سه روز که گفتند هواداران می توانند از هفته آینده به ورزشگاه بیایند، سازوکار آن چیست؟ امروز هازارد هجدهم بازی ها بدون هوادار است و هازارد 21 هواداران می توانند بیایند!

سرپرست تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: میزبان بیشتر دور است و ما بیشترین باخت را داریم. اگر بخواهیم صحبت کنیم، می توانیم درباره اتفاقات این فصل لیگ کتاب بنویسیم. چرا اون امروز طرفدار ما نیست؟! اگه طرفدار بود با دست همچین گلی میخوردیم؟!

یکی از پیروان در نهایت گفت: می بینم که کارشناسان باتجربه این صحنه را در هند می بینند یا فقط کارشناسی می کنند مقابل پرسپولیس. کمی بیشتر مراقب این فوتبال باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید