دیدم نمی توانیم با استقلال کار کنیم به همین دلیل قراردادم را تمدید نکردم

دیدم نمی توانیم با استقلال کار کنیم به همین دلیل قراردادم را تمدید نکردم

همکاری باشگاه استقلال با مصطفی احمدی، مدیر مالی این باشگاه به پایان رسید و بحث بر سر استعفا یا اخراج وی وجود دارد.

احمدی در خصوص اخراج وی گفت: من اخراج نشدم. قرارداد من تمام شده است. من نمی خواستم با این هیئت مدیره جدید کار کنم. این یک موضوع سلیقه ای است. دیدم نمی توانیم با هم کار کنیم، به همین دلیل قراردادم را تمدید نکردم.

وی در خصوص اینکه آیا تصمیم حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در این ماجرا دخیل بوده است، اظهار داشت: به هر حال ایشان هیأت مدیره را تنظیم کرده، ترجیحاتی دارد و می خواهد آنها را محقق کند. سلیقه در قرار ملاقات و سایر امور تأثیر می گذارد.

معاون مالی سابق استقلال در خصوص اینکه سازمان بازرسی گویا وارد برخی مشکلات مالی باشگاه استقلال شده است، گفت: خیر، ربطی به امور مالی ندارد. حسابرسی تخلفات مدیریت و هیئت مدیره را بررسی و گزارش خود را نوشت. ربطی به واحد مالی ندارد. از هیات مدیره سوال می کند و اگر از پاسخ آنها قانع نشد، پرونده برای رسیدگی به تخلفات اداری به دادگاه می رود. اونجا توضیح بدم حل بشه هر مدیری می تواند در زمان خودش تصمیماتی بگیرد که خلاف مقررات خاصی باشد. دزدی نیست این سوال به من ربطی نداره

وی در خصوص اینکه محمد مومنی اظهار داشت که چندین بار به دادگاه مراجعه کرده و آیا این موضوع به گزارش سازمان بازرسی مربوط می شود یا خیر، اظهار داشت: خیر، دادگاهی که مومنی در آن حضور داشته مربوط به شکایت قربان زاده از اعضای هیئت مدیره بوده است. کارگردانان خود سازمان غربالگری داورانی دارد که ابتدا در آنجا غربالگری می شوند. اگر حل نشد به دادگاه می رود.

احمدی در خصوص اینکه گزارش سازمان بازرسی شامل چه مواردی می شود، گفت: یک سوال ماجرای فتح الله زاده است که چگونه آن را تایید کردند؟ باید بروند توضیح بدهند. موضوع دیگر امضای قراردادهاست که چرا قرارداد را تمدید کردید یا چرا به آن اضافه کردید و ….

دیدگاهتان را بنویسید