ساپینتو: می توانم همین الان قراردادم را لغو کنم!

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران که قرار است ساعت 19:30 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار شود، گفت: جمعه). ) اینکه لیگ چند روزی تعطیل است و قبل از آن هم شرایط خوبی داشتیم و امیدوارم به همین روال ادامه دهیم. در 9 روز گذشته علیرغم مشکلاتی که تیم هر روز با آن مواجه است، تمرینات بسیار خوبی انجام داده ایم.

وی افزود: امیدواریم و آرزوی پیروزی مقابل ذوب آخان در دیدار فردای خود در ورزشگاه آزادی را داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تمام تمرکزم بر پیروزی است، گفت: من یک حرفه ای هستم و کارم این است که 100 درصد از خودم را برای برتری بازیکنان و هواداران بگذارم – هر چند که می دانید مشکلات مالی داریم. 4 ماه است حقوق نگرفته ام. اگر بخواهم می توانم الان قراردادم را فسخ کنم و باشگاه باید تمام مطالبات من را بپردازد، اما تا آخر با بازیکنان و هواداران سخت می جنگیم تا هر دو جام را ببریم.

ساپینتو درباره احتمال حذف استقلال از آسیا نیز گفت: طبیعتا شرایط فعلی من را ناراحت می کند. یکی از دلایلی که به استقلال آمدم حضور و مبارزه در آسیا بود. من با این رویا زندگی می کنم. اگر این اتفاق بیفتد برای همه مایه ناامیدی خواهد بود.

وی در خصوص جدایی اش از استقلال به دلیل محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: الان وقت صحبت نیست. تمرکز ما روی بازی مقابل ذوب آخان و پیروزی این تیم است. آنها تیم خوبی هستند و من روی آن تمرکز کرده ام.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار مقابل پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: زمان صحبت درباره این دیدار نیست. بازی بسیار بسیار سختی مقابل ذوب آچان داریم و تمرکزمان روی بازی مقابل ذوب آچان است.

ساپینتو درباره مصدومان استقلال در دیدار فردا مقابل ذوب آچان گفت: فردا اطلاعات نهایی مصدومان را خواهیم داد.

وی در خصوص بازگشت استقلال به تیم ملی گفت: از حضور هر سه بازیکن خوشحالم. با تمام احترامی که برای سرمربی تیم ملی قائل هستم، فکر می کنم بازیکنانی که می توانستند به تیم ملی دعوت شوند بیشتر از استقلال بودند. سه بازیکن ما عملکرد بسیار خوبی داشتند و امیدوارم فردا 100 درصد آماده باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات مالی این تیم گفت: این مشکل هنوز حل نشده است اما تمرکز ما صد درصد روی بهترین نمایش مقابل ذوب آچان خواهد بود.

ساپینتو درباره دیدار با ذوب آچان و احتمال تساوی در این دیدار و خروج از جام عنوان کرد: تعداد گل های دو تیم برابر است. ذوب آچان سه بازیکن خوب در فاز هجومی دارد و موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد می کند و کیفیت خوبی هم دارد. به تیمی که فردا مقابل ما بازی می کند احترام می گذاریم. شاید فردا آرام شوند و ما روی آن کار کردیم و آماده شدیم تا مقابل 5 مدافع بازی کنیم. 3 امتیاز بازی فردا برای ما خیلی مهم است و نمی توانیم امتیاز از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه تیمش باید صبور باشد و بازی کند و سریع حرکت کند، گفت: خیلی خوب دفاع می کنند و در حمله خیلی سریع هستند. ما باید تعادل خود را حفظ کنیم. آنها تیم بسیار خوبی هستند و ما در لیگ رقابتی بازی می کنیم و بازی های آسانی نداریم. استقلال هم تیمی خیلی خوبی است و خیلی خوب بازی می کند. امیدواریم فردا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در خصوص 2 بازی انجام شده گفت: تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار با سرمربی جدید به میدان رفت و هنوز زود است که در این مورد صحبت کنیم. امیدوارم مربی تیم ملی با حمایت همه جانبه نتایج بسیار خوب و فوق العاده ای کسب کند و موفق باشد.

ساپینتو درباره عملکرد دفاعی تیم ها مقابل استقلال گفت: خیلی سخت است اما اینطور است، بازیکنانم برای آن آماده هستند. بازی سختی در پیش داریم و باید تمرینات را به زمین ببریم و با اعتماد به نفس، ذهنیت و روحیه جلو برویم. این تنها راه پیشرفت بازی ماست.

سرمربی استقلال درباره اظهارات رئیس کمیسیون آموزش فدراسیون فوتبال مبنی بر استفاده از ساپینتو در زمینه دانش افزایی نیز گفت: در این زمینه 100 درصد آماده و آماده همکاری هستم.

دیدگاهتان را بنویسید