از حمایت های بانک خیریه مددکاران سلامت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این جشنواره که در سالن ابوریحان مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور برخی از مدیران و مسئولان دولتی، صاحبان بنگاه های اقتصادی فعال در صنایع غذایی برگزار شد. ، کارآفرینان برتر و اساتید دانشگاه در تندیس ویژه جشنواره حمایت گسترده بانک رفاه از این بانک در حوزه سلامت صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران با برپایی غرفه ای در حاشیه این جشنواره برخی از مهم ترین خدمات و حمایت های خود را در حوزه های مختلف از جمله صنعت سلامت محور ارائه کرد.

گفتنی است این جشنواره با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و معرفی برندهای سلامت محور در راستای «بهبود نظم سیاست گذاری و برنامه ریزی رویکرد ارتقای سلامت در سطح کلان» و «تحول بخشیدن به نظام سلامت» گفتمان ارکان علمی سلامت به گفتمان غالب جامعه، «فرهنگ سازی مطالبه گری» و توانمندسازی جامعه در راستای ارتقای سلامت کشور و «بهبود و توسعه فرآیندهای سلامت محور در صنایع، تحت پوشش سازمان غذا و دارو

در چارچوب این جشنواره پنل های تخصصی با حضور کارشناسان صنایع غذایی برگزار شد. در این پنل ها حمایت بانک رفاه از این صنایع مورد استقبال سخنرانان و حاضرین قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید