از سرگیری مسیر شمالی اضطراری پس از 24 ساعت / ایمن سازی مسیر جدید

ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796334

هدیار طالبی از بازگشایی مسیر راه آهن پرتصادف به شمال پس از تلاش شبانه روزی خبر داد و گفت: این مسیر صبح امروز بازگشایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ، هدیار طالبی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه مازندران با بیان اینکه پس از 24 ساعت تلاش مستمر خط راه آهن شمال در محدوده سوادکوه حدفاصل زیراب و شیرگاه بازگشایی شد، اظهار داشت: این خط ریلی شمال کشور در محدوده سوادکوه بازگشایی شده است. از ساعت 2 بامداد شروع شد، بهبودی وی به پایان رسید و تردد از سر گرفته شد.

وی از ایجاد پیست 120 متری جدید در منطقه آسیب دیده خبر داد و افزود: با توجه به تخریب 100 درصدی پیست قبلی و انباشته شدن خودروهای خارج شده از ریل روی هم، به دلیل محدودیت فضا در منطقه، این امکان وجود دارد. برای حرکت با سرعت بالا.» چنین چیزی وجود نداشت و بهترین کار بازگشایی مسیر جدید بود.

مدیرکل راه آهن شمال با اشاره به اینکه مسیر جدید ریل گذاری و ایمن سازی شده است، گفت: این مسیر موقت است و پس از پاکسازی منطقه و جابجایی واگن ها، ریل جابجا شده و مسیر اصلی ایجاد می شود.

طالبی با بیان اینکه در این حادثه 14 واگن از ریل خارج شد و بار همه آنها احشام در حال حرکت به سمت استان گلستان بود، یادآور شد: بار این واگن ها توسط شرکت مالک جابجا می شود و سپس محدوده خط ریلی در حال حرکت است. پاک شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید