حل مشکلات بهشت ​​کریمان در سال جدید / کمک حراست شهرداری برای ایمن سازی جاده آرامستان


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815467

مهدی نقی گفت: از نیروهای امنیتی و دستگاه های امنیتی و نظارتی استان می خواهیم امنیت کافی را در مسیر پناهگاه جدید ایجاد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی نقی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار آرمان کرمان در خصوص روند کاری ارمستان جدید (بهشت کریمان): با تاکید بر اینکه در مدت زمان کوتاهی از تمام ظرفیت و امکانات شهرداری استفاده کرده ایم تا امکانات لازم را فراهم کنیم. شرایط در آرامستان جدید، کارهای عمرانی بهشت ​​کریمان همچنان در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ساخت قبور توسط شهرداری و پیمانکاران خصوصی انجام می شود، ادامه داد: عرصه ها و معابر اصلی و کارهای اصلی و زیرساختی در مسیر ارمستان در حال انجام است.

نکویی تصریح کرد: فقط مسائل مربوط به مسیر حرم که شامل مشکلاتی است که در حال حاضر به صورت مستمر در حال رفع آن هستیم، با جلسات مختلفی که توسط مسئولان و طراحان شهرداری در این خصوص برگزار شد، طرح های مناسب و قابل قبولی در کمیته به تصویب رسید. به شهرداری در مورد استفاده از این پروژه ها در مسیر ارمستان.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از شیب کنار جاده ها و موارد مشکلی که از ابتدا مشکل داشتند به خوبی برطرف شده و در روند کار عملیاتی همچنان مردم هر روز در مسیر مردم حرکت می کنند، بنابراین مشکلات مسیر جدید حرم به زودی حل می شود. .

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان گفت: متأسفانه سه بار تابلوهای راهنمایی و رانندگی در جاده بهشت ​​کریمان به سرقت رفته است که این به دلیل نبود ایمنی در این جاده و بر اساس گزارشی است که صورت گرفته است. در مقطعی علائم جاده ای به ارزش 300 میلیون تن به سرقت رفت.

وی افزود: از نیروهای امنیتی و دستگاه های امنیتی و نظارتی استان می خواهیم امنیت کافی را در مسیر حرم جدید ایجاد کنند. در این راستا همه ناظران و نیروهای نظامی باید تلاش کنند تا دیگر بحث سرقت علائم جاده ای مطرح نشود.«این مسیر برای امنیت عمومی مردم استان کرمان است و مختص هیچ شرکت و سازمانی نیست.

نکویی با بیان اینکه عاجزانه از دستگاه های حراست می خواهیم در این مسیر به کمک شهرداری بیایند و کمک کنند تا بتوانیم امنیت مسیر را تامین کنیم تا بحث انتقال برق در این مسیر به خوبی مطرح شود.

وی توضیح داد: با موضوع انتقال برق به بهشت ​​کریمان مواجه هستیم. با توجه به اینکه در جاده ها باید از ژنراتور و موتور برق استفاده شود برق منطقه به مزایده گذاشته شده تا بتوانیم سیم برق را به خوبی وصل کنیم و امیدواریم مشکل برق رسانی باشد. در این راستا با واحد برق حل خواهد شد

وی با اشاره به اینکه در این مدت محدود کارهای زیادی انجام شده است، ادامه داد: خط کشی و نصب تابلوهای راهنما، اصلاح هندسی، اصلاح شیب که هشت و نیم میلیارد تن در اینجا هزینه دارد.

نکویی در پایان افزود: از همه افرادی که می توانند شهرداری را در این مسیر حرکت دهند خواهشمندیم تا این مسیر به زودی به سلامت در اختیار مردم استان کرمان قرار گیرد و قطعاً برای ادامه کار حدود 8 میلیارد تن هزینه خواهد داشت. شهرداری آمادگی تامین 50 را دارد.«درصد هزینه ها را بپذیرید تا بتوانیم سرپناه جدید را با تمام امکانات و امنیت مردم استان کرمان به سرعت تهیه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید