خرید و فروش قبور نیز بر خلاف ضوابط ممنوع است/ قرارداد حمام با بهشت ​​کریمان منعقد شد


ساعت: 11:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814852

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرمان:

روحل حاجویی گفت: افرادی که در سال های گذشته قبر را پیش خرید کرده اند حق خرید و فروش آن را ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح اله حاجویی مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان درباره فروش قبور گفت: قیمت قبور بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و خرید و فروش قبور است. قبور ممنوع و مغایر با مقررات است.

وی افزود: مردم در صورت خرید قبر با داشتن جسد دچار مشکل می شوند و باید برای تشییع جنازه خود به آرامستان بروند.

مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرمان تاکید کرد: در سال های 90 تا 92 حدود 20 هزار سنگ قبر بر اساس مجوزهای صادر شده در آرامستان بهشت ​​کریمان پیش فروش شد و در حال حاضر قبری برای پیش فروش نداریم. فروش.

افرادی که قبر را پیش خرید کرده اند حق فروش ندارند

روح اله حاجویی گفت: امسال قیمت قبور دو طبقه بهشت ​​کریمان برای پاهایی که روزانه دفن می کنیم 3 میلیون تن، طبقه پایین یک میلیون تن، طبقه بالا دو میلیون تن و افرادی که قبر را در سال های گذشته پیش خرید کرده اید، خرید و فروش نکنید.

وی تصریح کرد: در آرامستان صاحب الزمان (عج) سه بقعه سه طبقه در پارک کربلا معروف به قطعه صاحب الزمانی بالغ بر 150 بقعه سه طبقه وجود دارد و طبق نظر کارشناسان رسمی قضایی، قیمت قبرهای سه طبقه 50 میلیون تومان پا دارد و پیش فروش نداریم.

قرارداد حمام بهشت ​​کریمان منعقد شد

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان کرمان در خصوص ساماندهی آرامستان جدید بهشت ​​کریمان گفت: کار ساماندهی آرامستان جدید بهشت ​​کریمان که از مردادماه امسال آغاز شده در حال انجام است. حتماً صاحب الزمان (عج) قبر نداشته باشد آنجا دفنش می کنیم و الان برای گلبرگ 205 پیمانکار گرفتیم و 50 درصد کار انجام شده و برای غسالخانه هم قرارداد بسته است.پیمانکار در حال کار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم آب و هم برق به صورت سیار و موقت و مشکل روشنایی حل شده است، مناقصه انتقال برق در حال انجام است. همچنین در خصوص تعمیر جاده آرامستان اقداماتی از سوی سازمان عمران و بازسازی فضاهای شهری در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید