از مدال نقره پهلوان خراسان جنوبی تا مدال رنگی رزمندگان گاینی ​​در مسابقات خراسان


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806320

«کاوه کرمانی» ورزشکار استانی در مسابقات مهارت های فردی ورزش های زورخانه ای بزرگسالان کشور به مقام دوم دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هومر شکری رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان با بیان اینکه وزن منهای 70 کیلوگرم است، گفت: با ایستادن و کسب مدال نقره پنجمین ورزشکار تیزبین کشور شد.

به گفته وی، محسن اعتمادیان نیز در رشته سنگ کشور با وزن منفی 85 کیلوگرم و امیرحسین کاردان مقدم در رشته کباده با وزن منفی 85 کیلوگرم پنجم شدند.

وی گفت: تیم استانی متشکل از 9 ورزشکار به مربیگری و سرپرستی مهدی نقی زاده در این مسابقات حضور داشتند که به دلیل مثبت بودن تست تاج، یکی از ورزشکاران نتوانست در این مسابقات شرکت کند.

وی افزود: مسابقات ورزش های انفرادی زورخانه ای بزرگسالان کشور با عنوان جام و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران طی دو روز در آبادان برگزار شد و اصفهان 119 امتیازی شد.


مدال های رنگارنگ رزمی کاران گاینی ​​در مسابقات خراسان

گروه پدافند نوین شهرستان گاینات در مسابقات نوین رزمی پدافندی خراسان بزرگ موفق به کسب 8 مدال رنگ شد.

پروفسور سیدعلی ترحمی سخنگوی گروه پدافند نوین خراسان جنوبی گفت: تیم منتخب گروه پدافند نوین گاینات که به نمایندگی از استان در مسابقات پدافند نوین خراسان بزرگ شرکت می کند، موفق به کسب مدال طلای دیگر شد. هنرهای رزمی با کسب 8 مدال رنگی.

وی ادامه داد: سبحان گرمابی در رده سنی خردسالان مدال طلا، امیررضا اسماعیل پورمقدم و سیدامیری یوسف میرزازاده در رده سنی خردسالان و علی عسگرهانی در رده نوجوانان مدال نقره را کسب کردند.

به گفته وی، محمد متین هشکن نژاد و ابوالفضل رمضانی مقدم در رده جوانان و یونس پورمحمدی و امیرمحمد گلامی در رده سوم جوانان قرار دارند.

سید علی ترخمی که مربیگری و سرپرستی تیم اعزامی به این مسابقات را بر عهده داشت، افزود: مربیگری آن بر عهده سید محسن رمضان پور بود. ، محمد اسدالهی و رضا اسدالهی در این مسابقات حضور داشتند.


دوره ای برای افزایش داوری کشتی

کلاس کنترل و ارتقاء میزبان خراسان جنوبی در قاین بود.

عباس سروری رئیس هیئت کشتی استان در گفتگو با خبرنگار خاورستان گفت: تمرین.

به گفته وی این دوره آموزشی توسط سید محمد افتخاریان مدرس و داور ارزنده بین المللی درجه یک در دو بعد تئوری و عملی برگزار می شود.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد: خراسان جنوبی 19 داور در رشته کشتی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید