از نمایندگان ایران در المپیک زمستانی انتظار مدال نداریم/ با ابلاغ وزارت امور خارجه قصد داریم با چین همکاری کنیم.

ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801680

امیدوارم ۲ تا ۳ روز دیگر در Games Village 2022 باشم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وزارت امور خارجه کشورمان و وزیر محترم برنامه ریزی کرده ایم تا موضوعاتی را در دستور کار همکاری با چین قرار دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ; مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی کودکان ایران به مناسبت المپیک زمستانی 2022 با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک، سفیر چین و مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد.

سیدحمید سجادی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی المپیک زمستانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشورمان 3 نماینده المپیک زمستانی و یک هیئت همراه متشکل از مربی و ناظر این رویداد را در اختیار خواهد داشت. خدای ناکرده من به همراه رئیس کمیته ملی المپیک به مدت 2 تا 3 روز در محل حضور داشته و با همکاران عزیزمان در سطح بین المللی و قاره ای به ویژه با مسئولان کشور میزبان دیدارهایی داشته باشیم. چین . .

وی گفت: از برگزارکنندگان این برنامه به ویژه سفارت چین تشکر می کنم. سفیر محترم چین فعالیت های ارزشمند بسیاری را در کشورمان آغاز کرده اند و من با خواندن سوابق این تعاملات به این فعالیت ها افتخار می کنم. البته دیروز میزبان ایشان بودم و جلسه مفصل و بسیار خوبی در خدمت جناب یاقوت کبود داشتیم و خدای ناکرده فردا گزارش ایشان را در هیئت دولت ارائه خواهم کرد. با وزارت امور خارجه کشورمان و وزیر محترم حسین امیرعبدالهیان برنامه ریزی کردیم تا موضوعاتی را در دستور کار همکاری قرار دهیم.

سجادی افزود: فکر می کنم فصل جدیدی در همکاری های دو کشور در حوزه ورزش و جوانان داریم. پیشاپیش برای هر دو کشور آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این نوع تعامل و همکاری منشأ کارهای خیر و اتفاقات ارزشمندی در عرصه ورزش و جوانان برای دو کشور باشد. امروز، این یک برنامه هنری و فرهنگی اجتماعی است که توسط سفارت چین آغاز شده است. این برای من بسیار ارزشمند بود زیرا محتوا و مفهوم کار در المپیک زمستانی خصوصی به بچه هایی اختصاص داشت که جوانان آینده ما هستند.

وی تاکید کرد: اتفاقا با این نوع کارها می توان جلوه های ارزشمندی در ورزش را در ذهن این عزیزان حک کرد. این نوع تعامل و توافق بین دو کشور فصل جدیدی در همکاری های ماست و من افق بسیار ارزشمندی را برای دو طرف می بینم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در صورت موفقیت این اولین تجربه من در بازی های زمستانی چین خواهد بود و بسیار مشتاق هستم که این حضور را از نزدیک تجربه کنم. برگزاری این رویدادها نیازمند فناوری خاصی است و چین میزبان رویدادهای خوب بسیاری است. امیدوارم این مسابقات به بهترین شکل برگزار شود.

وی در پایان گفت: انتظار مدال نداریم. ما در آغاز ورزش های زمستانی هستیم اما مطمئنم نمایندگان کشورمان با تعصب و همت خود بهترین نتایج شخصی خود را نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید