استانداری و ملیت کلید موفقیت ناجا در انجام ماموریت های خود است / 50 هزار نفر از نمایشگاه “حماسه ناتمام اهالی خورشید” در اراک بازدید کردند

زمان: 19:42
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774995

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در استان مارکاسی:

کریمی گفت: سال گذشته بیش از 20 هزار نفر از چهلمین سالگرد نمایشگاه دفاع مقدس دیدن کردند اما امسال بیش از 50 هزار نفر برای استقبال از این مراسم از دیگر قسمت های نمایشگاه دیدن کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ گلامرضا کریمی ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان مرکزی ، امشب در ستاد برگزاری مراسم یادبود و مقاومت دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی با رویکرد خود در جهت تقویت و ایجاد امنیت پایدار بر اساس در مورد تدبیر و عقلانیت

وی افزود: یکی از دلایل مهم موفقیت پلیس رویکرد استانی و مردمی این سازمان خدماتی در این سال ها است.

مدیرکل حفاظت آثار و اشاعه ارزشهای دفاع مقدس در استان مرکزی گفت: ناجا همچنین در خدمت رسانی به مردم و تقویت خدمات پیشرو است و خوشبختانه در سال های اخیر نیروی انتظامی گام های بلندی در توسعه تعاملات پلیس و ارتباط با مردم این قابل تقدیر است.

وی گفت: “انتخاب شعار” پلیس هوشمند ، امنیت پایدار “در هفته یادبود ناجا اهمیت هوش و خدمات را در زمینه امنیت پایدار نشان می دهد و بنابراین امیدواریم به دستور نیروی انتظامی شاهد درخشندگی و افتخار نیروی انتظامی باشیم. فرماندهی عالی نیروهای مسلح “نیروهای.

کریمی با اشاره به موفقیت برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: خوشبختانه در هفته ای که چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس امسال است ، برنامه های بسیار خوبی در استان برگزار شده است و با توجه به رویکرد مردمی به برنامه ها ، تعداد رویدادها و برنامه ها بیش از 1500 برنامه در استان مارکازی برگزار شده است و البته اجرای برنامه های چهل و یکمین سالگرد دفاع جهانی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس که با استقبال بسیار مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان روبرو شد ، بازدید از نمایشگاه و مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس بود. به

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مارکاسی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 20 هزار نفر از چهلمین سالگرد نمایشگاه دفاع مقدس دیدن کردند اما امسال بیش از 50 هزار نفر از دیگر بخشهایی از کشور از مراسم استقبال کردند و از نمایشگاه دیدن کردند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید