استاندار مشهد بابت اتفاقات در ورزشگاه امام رضا (ع) عذرخواهی کرد.

محسن داوری فرماندار مشهد نیز که با اصحاب رسانه صحبت می کرد، افزود: لبنان عذرخواهی می کنم.

وی خاطرنشان کرد: با استقبال بی نظیر مردم مشهد از بازی فوتبال ایران و لبنان، خوشبختانه روز گذشته 23 هزار نفر توانستند این دیدار را در ورزشگاه تماشا کنند، اما متاسفانه تعداد قابل توجهی از این علاقه مندان نتوانستند در ورزشگاه حضور پیدا کنند. به ازدحام و مشکلات.»

وی گفت: استقبال گسترده مردم برای دیدن این جلسه باعث هجوم جمعیت شد و به دلیل این مشکل اتفاقاتی در حال رخ دادن است که در حال بررسی است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز گفت: ممکن است استان از میزبانی این دیدار نتیجه کامل نگرفته باشد اما با توجه به اینکه حضور تماشاگران در این دیدار اعلام شده بود قطعا نتیجه پاسی گرفته است. تنها سه روز قبل از این رویداد، و قبل از آن مخاطبان مجبور به حضور در آن نبودند.

علی اکبر هاشمی جواهری افزود: در ابتدا ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا مجوز حضور 5 هزار تماشاگر را صادر کرد و سپس به جای توجه، مجوز حضور 50 درصدی در ورزشگاه امام رضا (ع) را گرفتیم. به حاشیه، بهتر است صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی را جشن بگیریم.

وی گفت: علیرغم اخبار مختلفی که مبنی بر حضور یا عدم حضور تماشاگران در دیدار تیم های ملی ایران و لبنان منتشر شد، ما مجری تصمیماتی بودیم که از سوی تهران اعلام شد.

وی گفت: با توجه به اینکه مشهد الرضا به عنوان پایگاه فرهنگی جهان اسلام و تشیع شناخته می شود، بهتر است انشاءالله در رویدادهای بین المللی آتی که میزبان حضرت رضا (ع) خواهد بود، از قبل برخی مسائل را پیش بینی کنیم. ) ورزشگاه با آماده سازی زیرساخت های لازم «حضور همه اقشار جامعه یکی از مهم ترین دلایل حواشی این مسابقات کمبود وقت برای تامین برخی زیرساخت ها بود.

هاشمی جواهری گفت: تمامی ارگان ها و نهادهای مسئول با عوامل اجرایی این مسابقات همکاری کامل داشتند و خدا را شاکریم که با توجه به حضور 130 هزار متقاضی خرید بلیت این مسابقات شاهد اتفاق خاصی نبودیم و مشهد نتیجه قبولی گرفت. برای خانواده در این رویداد که کامل نبود

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته (سه شنبه) در آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف لبنان رفت که جنبه تشریفاتی نیز داشت و در یک بازی آسان موفق شد با 2 گل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش این تیم را شکست دهد. .

اتفاق مهمی که در رابطه با بازی ایران و لبنان رخ داد این بود که در شهری غیر از تهران برگزار شد. مشهد در شرایطی به عنوان میزبان بازی ایران و لبنان انتخاب شد که انتظار می رفت میزبان شایسته ای برای آن بازی باشد. همچنین رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز می باشد. اما در بازی مذکور برخی ناهماهنگی ها انتقاد محافل ورزشی را برانگیخت.

دیدگاهتان را بنویسید