استان زنجان در طرح شکرگزاری مقام اول کشوری را کسب کرد


ساعت: 08:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816090

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اقدامات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: استان زنجان در طرح قدردانی مقام اول کشور را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محمود پاکدل در آئین تکریم و تقدیم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان با بیان اینکه مولفه های قدرت ملی ضامن بقای کشورهاست و هر کشوری باید به دنبال قدرت ملی و اقتدار ملی باشد، گفت: از ملیت بیشتری برخوردار است. قدرت و در دوره بعد مسائل اقتصادی نیز به آن اضافه می شود.

وی گفت: «جامعه شناسان قبلاً به این نتیجه رسیده اند که سرمایه اجتماعی، در کنار سایر موارد، به حاکمیت ملی هر کشور کمک می کند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مهم ترین و مهمترین سرمایه اجتماعی کشور ما مردم هستند و گل سرسبد مردم شهدا هستند گفت: ما این اقتدار و صلابت ملی را مدیون شهدا و شهدا هستیم. شهدا

وی با بیان اینکه باید برای حفظ و تقویت این روحیه و این سرمایه اجتماعی تلاش کنیم، افزود: همه ملت به شهدا اعتقاد دارند و در مسائل مختلف مردم را راهنمایی می کنند.

پاکدل در ادامه با بیان اینکه حضور 175 نفر از اعضای جامعه ایثارگری در مجلس شورای اسلامی به معنای اعتماد مردم به جامعه ایثارگری است، ادامه داد: شهدا عنایت و توانایی دارند که برای این نظام تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از فرزندان، والدین و همسران شهدا از نخبگان بودند، افزود: باید از خانواده شهدا تکریم شود و این اجر بزرگی است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه باید تلاش شود تا خدمات رسانی به ایثارگران آبرومندانه و به موقع انجام شود، گفت: شهدا برای ما عزت، اقتدار و پیشرفت به ارمغان آورده اند، این خون شهداست. . .

وی با بیان اینکه استان زنجان در طرح قدردانی اول شد، گفت: بخشی از قانون کلی حمایت از ایثارگران در بنیاد شهید اجرا می شود و بخشی نیز بر عهده سایر نهادها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید