استان زنجان رتبه اول سازش در کشور/ افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی در برخورد با تخلفات


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839930

رئیس قاضی استان زنجان با اشاره به تشکیل گروه جهادی سازش در بسیج توسط حقوقدانان گفت: استان زنجان با فاصله قابل توجهی از رتبه دوم رتبه اول سازش در کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول های موج بیانی؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی چهارشنبه شب در همایش سالانه بسیج حقوقدانان استان زنجان با گرامیداشت مقام شامخ شهدا اظهار داشت: سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان نمونه نهایی بسیج واقعی است.

وی با اشاره به تلاش بسیج وکلای دادگستری و تلاش بسیجیان برای آزادی زندانیان جنایتکار اجباری در استان زنجان گفت:

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه نگاه کشورهای غربی و شرقی به مردم نگاه سیاسی و جناحی است و احزاب سیاسی از همان شکل گیری خود به دنبال کسب قدرت هستند، اما تصریح کرد: دست به دست شده و هستند. مسئولیت پذیر در جامعه

وی با اشاره به ابعاد حقوقی قتل شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: وکلای بسیج به عنوان شاکی پرونده شکایت کرده اند و این موضوع در حال رسیدگی است.

حجت الاسلام اسماعیل نیارکی با بیان اینکه ادله این پرونده از پایه و قوت بالایی برخوردار است، ادامه داد: تاکنون هیچ نهاد بین المللی نتوانسته به این پرونده اعتراض کند.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم سندی در تاریخ خواهد ماند و نقش بسیج در مبارزه با فساد کاری مستمر و اساسی است، افزود: نیازهای همه جانبه مبتنی بر عدالت است و این نیازمند بسترهایی است.

رئیس قاضی استان زنجان با بیان اینکه جراحی اقتصادی در حال انجام است، تصریح کرد: اختیارات تعزیرات حکومتی افزایش یافته است.

وی این بیانیه را گام دوم به سوی مدینه فاضله و عدالت دانست و افزود: این بیانیه باید در جایی به قانون تبدیل شود که به قانون نیاز است.

حجت الاسلام نیارکی با بیان اینکه فساد اگر از سوی مسئولان باشد بسیار زشت است، ادامه داد: فساد به هیچ وجه از سوی مدیر اجرایی قابل قبول نیست.

وی با اشاره به لزوم تلاش جدی برای پیشگیری از وقوع جرم افزود: مقابله با جرم همیشه هزینه زیادی دارد.

رئیس قاضی استان زنجان با اشاره به تشکیل گروه جهادی سازش در بسیج توسط حقوقدانان خاطرنشان کرد: استان زنجان با فاصله قابل توجهی از رتبه دوم رتبه اول سازش در کشور است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها حاج قاسم سلیمانی را کشتند و مردی که در خط مقدم مبارزه با تروریسم بود را کشتند، افزود: ملت ایران از این شهادت آسیب معنوی دیده است و این آسیب متوجه همه ملت ها و همه آزادی خواهان است. دنیا. . “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید