تخلفات داروخانه ای زیر ذره بین تعزیرات حکومتی قزوین


ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916948

حسن پور گفت: با کلیه جرائمی که در روند صحیح تولید، توزیع، خرید و فروش مواد مخدر اختلال ایجاد کند و یا زمینه سوء استفاده گردانندگان این موارد را فراهم کند به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا حسن پور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین; وی تصریح کرد: سلامت شهروندان مطالبه عمومی و اولویت اول نهادهای مسئول است و در این راستا دستگاه تعزیرات حکومتی با حساسیت بیشتر تخلفات حوزه بهداشت و درمان را پیگیری و اقدامات لازم را برای پیشگیری و پیشگیری از آن انجام داده است. متخلفان را مجازات کنید

وی افزود: طرح ویژه بازرسی و نظارت میدانی از کار داروخانه ها در قالب گشت های مشترک با حضور روسای سازمان های کیفری کشور و بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی از 21 آذر در قزوین و شهرستان ها به بعد; تاکستان، آبیک، بویین زهرا و البرز در حرکت هستند که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و متولیان امر خرید و فروش مواد مخدر مواجه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف از افزایش نظارت، حمایت از مصرف کنندگان و حمایت از حقوق شهروندان فهرست شده است، خاطرنشان کرد: داروخانه ها به عنوان اتحادیه موظف به رعایت قوانین هستند و در صورت تخلف، این نهاد نظارتی مراجعه می کند. مشکل.

مدیرکل زندانهای کشور از شهروندان خواست برای دریافت و رسیدگی سریع به شکایات و گزارشات مردمی آمادگی لازم را داشته باشند. در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه 135 موضوع را به تعزیرات حکومتی اطلاع دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید