بازار شب یلدا زیر ذره بین بازرسان/ مردم مازندران تخلفات را گزارش کنند

ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792028

یدالله ملکی گفت: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و حفظ آرامش در بازار و افزایش تقاضا برای اقلام خریداری شده، طرح نظارتی ویژه این روزها در مازندران راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جادوله ملکی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه در شرایط عادی گشت های بازرسی مشترک با هدف برخورد با متخلفان در استان انجام می شود، گفت:
وی افزود: با توجه به تقاضای روزافزون مصرف کنندگان برای خرید میوه، خشکبار و شیرینی، این طرح با همکاری صمت، اتاق بازرگانی، مرکز بهداشت و سایر دستگاه های نظارتی بر اساس دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود.
مدیرکل زندان های دولتی مازندران با اشاره به اینکه این طرح از 20 آذرماه آغاز و به مدت 10 سال ادامه دارد، گفت: این موارد به صورت ویژه در دستور کار گشت های مشترک قرار می گیرد.
ملکی گفت: در طول اجرای این طرح گشت های مشترک در ساعات اداری و خارج از ساعات اداری فعالیت های تجاری مرتبط را مورد بازرسی و نظارت قرار می دهند و از کیک ها بازدید می کنند.
وی خاطرنشان کرد: متخلفان در هنگام اثبات تخلف مشمول حداکثر جریمه نقدی و سایر مجازات های مقرر در قانون خواهند شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، کلاهبرداری، عدم صدور فاکتور، تحویل کالاهای غیراستاندارد و غیربهداشتی، قاچاق و … مراتب را گزارش کنند. حضوری یا با شماره تلفن 135 و اینترنت 135 جهت اطلاع از تعزیرات حکومتی و یا با شماره تلفن 124 سازمان صمت و یا با شماره تلفن 190 مرکز بهداشت استان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید