بازار شب یلدا زیر ذره بین بازرسان استان سمنان

زمان: 13:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792608

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح نظارتی ویژه تشدید شب یلدا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی یحیایی، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه بازار شب یلدا زیر نظر بازرسان است، گفت: در شب یلدا برخی کالاها و خدمات متعارف روزها تحت تأثیر قرار می گیرند و از اهمیت و حساسیت ویژه ای برای نظارت برخوردارند.

وی گفت: در این راستا اولویت با نظارت و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه عرضه کالاهایی مانند آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و شیرینی خواهد بود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بازارها و اصناف، میادین میوه و تره بار به صورت مستمر بر گروه های کالاهای مصرفی نظارت و نظارت خواهند داشت.

به گفته معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، 30 گشت نظارت و بازرسی در استان سمنان از شنبه تا سه شنبه بر وضعیت بازار نظارت خواهند داشت.

یحیایی همچنین گفت: تمامی واحدهای صنفی موظف به تعیین قیمت کالاها و نرخنامه ها به صورت عمومی هستند و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، فروش مجدد، عدم نصب قیمت و عدم صدور فاکتور و غیره گزارش دهند. به شماره 124 سامانه مرکز مطبوعاتی سازمان. گزارش صنعت، معدن و تجارت استان سمنان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید