استان کرمان هشت ماه از طرح کلان کشور عقب افتاد/ اتحاد نمایندگان استان با همکاری استاندار جدید


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836109

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

حسین جلالی گفت: مجمع نمایندگان از انتخاب استاندار جدید استقبال می کند و با مهدی فداکار استاندار جدید همکاری می کند و در روز معرفی وی همه نمایندگان برای ایجاد وحدت و یکپارچگی در استان مشارکت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص انتصاب مهدی فداکار به عنوان استاندار جدید کرمان گفت: پس از انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور هیچ تغییری در استان و کاروان دولت مردمی ذائقه این انتخابات نداشتیم. طعم آن را نچشید و با انتصاب استاندار جدید این فرصت به مردم داده شد تا نتیجه انتخاباتی را که انجام دادند ببینند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: هشت ماه از استان های دیگر عقب هستیم؛ از آنجایی که تداوم دولت قبل در این دوره فعال و متعهد بود، از یک سو مردم امیدوار شدند که دولت آیت الله رئیسی خواستار آغاز خدمت در استان کرمان باشد.

وی گفت: مهدی فداکار تا جایی که اطلاع دارم از رزمندگان دفاع مقدس و پیشکسوتان لشکر 41 ثارالله کرمان و از مردان انقلابی و ولایی است و پیش بینی می شود تا چند ماه دیگر فرصت از دست رفته دوچندان شود. جبران شود؛ زیرا استان کرمان هشت ماه از برنامه کلان کشور عقب است.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی گفت: مسئولیت استاندار جدید بسیار سنگین است و باید هر چه سریعتر برنامه خود را ارائه کند؛ زیرا اگر بخواهیم وارد زندگی روزمره شویم، ممکن است کارمان کارساز نباشد. بنابراین، برنامه ها باید در اسرع وقت در دسترس قرار گیرند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین او از او می خواهد که از مشاوران اقتصادی قوی استفاده کند، به ویژه برای انتخاب یک جایگزین قوی اقتصادی.

وی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان از این انتخابات استقبال می کند و با مهدی فداکار استاندار جدید همکاری خواهد کرد و در روز معرفی وی همه نمایندگان برای ایجاد وحدت و یکپارچگی در استان مشارکت خواهند داشت و در سایه آن وحدت معتقدم به مردم شریف و شریف استان انجام خواهد شد. زیرا ثمره وحدت خدمت و امنیت است و با اتحاد می توان مشکلات معیشتی و رفاهی مردم را حل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید