استراتژی جالب یحیی گل محمدی; راهکار ویژه دو مدافع چپ پرسپولیس

استراتژی جالب یحیی گل محمدی;  راهکار ویژه دو مدافع چپ پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد بلافاصله پس از پایان لیگ بیست و یکم قرارداد سعید آقایی و علی شجاعی را تمدید نکند. دو بازیکنی که فصل گذشته به صورت متناوب در پست دفاع چپ پرسپولیس قرار گرفتند اما نتوانستند نظر مثبت سرمربی را جلب کنند. میلاد زکی پور یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای بازی در سمت چپ خط دفاعی بود که با واکنش منفی و اعتراض شدید پرسپولیسی ها مردود اعلام شد.

هواداران پرسپولیس نتوانستند مصاحبه های کنایه آمیز مدافع سابق استقلال در مورد قهرمانی های پیاپی خود را فراموش کنند و به شدت با این خرید مخالفت کردند تا اینکه یحیی گل محمدی جلوی او را گرفت.

میلاد زکی پور نیز پس از این اتفاق به سپاهان اصفهان پیوست تا نام گزینه مورد علاقه سرمربی پرسپولیس دوباره بر سر زبان ها بیفتد.

البته امید نورافکن، مدافع چپ تیم ملی که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد، گزینه اصلی گل محمدی برای سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس بود. در یک سال اخیر که در ترکیب اصلی تیم ملی بازی می کند، در چند فصل اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

پرسپولیس برای سرخپوشان این بازیکن تلاش زیادی کرد اما مشکل اصلی قرارداد با سپاهان بود. برهمین اساس یحیی گل محمدی نام میلاد زکی پور را در لیست خود قرار داد و خرید این استقلالی سابق با اعتراض هواداران مردود شد!

در آینده که تمامی پیکان های خرید مدافع چپ بسته شد، رضا درویش اعلام کرد که پرونده خرید دفاع چپ بسته شده و به احتمال زیاد وحید امیری مدافع چپ اصلی خواهد بود. پرسپولیس فصل آینده این در حالی است که وحید امیری هنوز به طور کامل پس از عمل جراحی بهبود نیافته و به تمرینات گروهی پرسپولیس برمی گردد. بنابراین یحیی گل محمدی چاره ای جز تمرکز بر گزینه های موجود ندارد. علی نعمتی و محمدمهدی احمدی!

اولی یک مدافع دو پستی و پاس چپ است که می تواند در دفاع میانی یا چپ بازی کند. دومی یک جوان تکنیکی است که می تواند در پست هافبک و وینگر چپ بازی کند. در همین راستا شنیدیم که یحیی گل محمدی برنامه خاصی برای استفاده از این در فصل جدید دارد. قرار است علی نعمتی، مدافع چپ باتجربه پرسپولیس باشد که توان دفاعی بیشتری دارد، اما در بازی های خانگی (بخوانید ورزشگاه آزادی)، محمدمهدی جوان باید در بازی سخت خارج از خانه بازی کند.

احمدی در فاز هجومی توانایی بیشتری دارد و به همین دلیل می تواند در دیدارهای خانگی کمک زیادی به یحیی گل محمدی کند.

دیدگاهتان را بنویسید