استفاده از ظرفیت بسیج برای کنترل و نظارت مناسب بر بازار کالا


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837424

آغازیارتی فرماندار شهرستان فراهان از استفاده از ظرفیت بسیج برای کنترل و نظارت مناسب بر بازار کالاهای اساسی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالقاسم آقازیارتی فرماندار شهرستان فراهان در گفتگو با فراهان از استفاده از ظرفیت بسیج برای کنترل و نظارت مناسب بر بازار کالاهای اساسی این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیج در سال های اخیر همواره در شرایط سخت بازار حضور داشته و با کمک دستگاه های متولی زمینه را برای تقویت نظارت بر متخلفان فراهم کرده اند، تصریح کرد: در این راستا، نیروهای بسیجی نیز در شرایط سخت بازار قرار دارند. وی گفت: بسیج با تمام ظرفیت و توان به کمک دستگاه های اجرایی و نظارتی خواهد آمد.

آغازیارتی افزود: دستگاه های متولی باید در تامین کالاهای اساسی مانند روغن، شکر، شکر، گوشت منجمد و … اولویت داشته باشند.

فرماندار فراهان با تاکید بر اینکه در چرخه توزیع کالا باید تمامی شهرها و روستاهای بزرگ مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد، گفت: در تعیین عوامل فروش کسانی که در دوره های قبل تجربه خوبی نداشته و سوء استفاده کرده اند. امتیاز مربوطه برای تنظیم بازار. آنها در تامین کالاهای مورد نیاز خود مشکل دارند، باید توسط دستگاه های مسئول رفع شود.

وی با اشاره به در نظر گرفتن تخصیص سهمیه به فروشندگان بر حسب نیاز و سرانه تاکید کرد: وجود ندارد و هرکس فرصت دارد می تواند در این راستا اقدام کند.

فرماندار فراهان گفت: کلیه نامه های مربوط به معرفی و تعیین سهمیه فقط از سوی فرمانداری انجام می شود و فروشندگان کالا برای مصرف کننده نهایی باید بر اساس ثبت کد ملی و شماره تلفن همراه و سهمیه تعیین شده برای مصرف کننده نهایی اقدام کنند. هر خانواده .میفروشم.

وی خاطرنشان کرد: باید با متخلفان جدی کار کنیم تا شاهد گرانی و تخلفات دیگر نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید