استفاده رژیم صهیونیستی از اجساد شهدای فلسطینی در آزمایشگاه های پزشکی


ساعت: 17:59
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880900

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که رژیم موقت صهیونیستی از اجساد شهدای فلسطینی در آزمایشگاه های پزشکی دانشگاه های این رژیم استفاده می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «محمد آستیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست هفتگی دولت در رام الله گفت که تروریسم رژیم اشغالگر و جنایات آن علیه مردم فلسطین متوقف نخواهد شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد فلسطینی های کشته شده توسط نیروهای اسرائیلی به 78 نفر رسیده است که 15 نفر از آنها خردسال هستند.

وی افزود: مقامات رژیم اشغالگر با گروگان گرفتن اجساد شهدای فلسطینی بر درد و رنج خانواده های داغدار می افزایند و از این اجساد در آزمایشگاه های پزشکی دانشگاه های رژیم صهیونیستی استفاده می کنند که نقض آشکار حقوق و ارزش های انسانی است. و اصول اخلاقی

به نوشته روزنامه رای الیوم، نخست وزیر فلسطین از دانشگاه های سراسر جهان خواسته است تا دانشگاه های اسرائیل را به دلیل دست داشتن در گروگان گرفتن اجساد شهدای فلسطینی تحریم کنند.

وی همچنین خواستار اعمال فشار بر کابینه رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به تجاوز به شهدا و آزادی فوری اجساد همه شهدا شد.

به گفته حسین شجاعی، هماهنگ کننده ستاد ملی بازگرداندن اجساد شهدا، رژیم صهیونیستی از سال 2015 تاکنون اجساد 104 فلسطینی را به گروگان گرفته و همچنین اجساد 256 نفر را از چندین سال پیش در گورستان های ویژه دفن کرده است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید