ارائه خدمات رایگان در آزمایشگاه مرجع پزشکی قزوین / تست PCR در چهار آزمایشگاه خصوصی قزوین

وی افزود: آزمایشگاه مرجع دانشگاه علوم پزشکی قزوین به کلیه بیماران بستری اعم از بخش خصوصی و دولتی، دانشگاه ها، تامین اجتماعی، مراجعین به مراکز درمانی و شبکه های بهداشتی درمانی به صورت رایگان پاسخگو بوده و نتایج آزمایشات از طریق پیامک برای مراجعین ارسال می شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با توجه به تاییدیه وزارت بهداشت مبنی بر مجوز انجام آزمایش PCR مولکولی کووید 19 در آزمایشگاه‌های خصوصی در سال گذشته، این نوع آزمایش در حال حاضر در چهار آزمایشگاه خصوصی موجود است. استان از جمله خاتم بهار، دکتر فرزام و سنا آماده هستند.


تعرفه تست PCR در آزمایشگاه ها و مراکز خصوصی 343 هزار تن می باشد

کشاورتز گفت: تعرفه تحقیقات در آزمایشگاه های خصوصی رایگان و بالغ بر 343 هزار جلد است و نتایج آزمایشات روزانه در دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود.

وی افزود: آمار اعلام شده از موارد مثبت بیماری عروق کرونر در کشور و منطقه برگرفته از نتایج آزمایشگاه های آزمایش PCR در بخش خصوصی و دولتی است.

این مسئول بیان کرد: تست PCR شرایط متفاوتی با سایر آزمایشات دارد که نیاز به دستگاه ها و مجوزهای خاصی دارد.

کشاورتز در خصوص نحوه ارائه خدمات بیمه ای در تست PCR گفت: هزینه تست در بخش خصوصی برای بیماران بدون دفترچه 343 هزار تن است. این آزمایش بیماران مبتلا به بیماری زمینه ای، کادر درمانی و بیمارانی که توسط مراکز درمانی به بخش خصوصی مراجعه می کنند را تحت پوشش قرار می دهد که بر اساس آن بیمه 70 درصد از تعرفه بخش دولتی را به مددجویان بخش خصوصی پرداخت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید