ارائه خدمات رایگان به 8000 نفر در فدراسیون پزشکی ورزشی

ساعت: 10:21
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778750

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اجرای طرح ملی ایستگاه رایگان سلامت، برگزاری دوره های آموزشی مختلف، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی توسعه ورزشی و پوشش درمانی رویدادهای مختلف ورزشی را از جمله فعالیت های این فدراسیون عنوان کرد. در طول هفته تربیت بدنی و ورزش.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فدراسیون پزشکی ورزشی ایران ، غلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران ، در خصوص برنامه های این فدراسیون در هفته تمرین گفت: این برنامه سلامت جامعه را بازی می کند ، از هفته تربیت بدنی و ورزش سود می برد و مردم را تشویق می کند. برای انجام ورزش با برنامه های مختلف.

وی افزود: اجرای طرح ملی مراکز بهداشت رایگان توسط ستاد مرکزی و هیئت های استانی پزشکی ورزشی پرتلاش یکی از این اقدامات بود که طی آن بیش از 8000 نفر در سراسر کشور در قالب مراکز بهداشتی مانند مانند. معاینه و مشاوره پزشکی، آزمایش قند خون. “، آزمایشات فشار خون ، ارزیابی اسکلتی عضلانی ، توصیه های پزشکی و بهداشتی و غیره را از همکاران ما در سراسر کشور دریافت کردیم.”

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: همچنین در این هفته دوره های آموزشی متعددی در قالب وبینار برگزار شد، رویدادهای مختلف ورزشی و ویژه برنامه های این هفته تحت پوشش پزشکی قرار گرفت و همچنین رویدادهای فرهنگی ارزشمندی از جمله مزار شهدای عزیز و تجلیل از جانبازان شما. وی گفت:

نوروزی از سفر برخی از هیئت های استانی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف این هیئت ها تا حد امکان ، از جمله دیگر اقدامات فدراسیون پزشکی ورزشی در این هفته خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید